” Wah nampak macam twin, alhamdulillah bestnyaa.. ” – Netizen

Fadzil Zahari Kongsi Video Imbasan Bayi Yana Samsudin. Wah Dari Percakapan Doktor Dan Gambar Scan Itu Nampak Macam Ada Dua. Tahniah !!

Baru beberapa hari lepas suami kepada aktress Yana Samsudin, Fadzil Zahari memaklumkan kepada umum menerusi Instagramnya tentang kehamilan kedua Yana. Yana yang sudahpun hamil 31 minggu hanya tinggal 7 ke 8 minggu sahaja lagi sebelum melahirkan anak keduanya itu.

Berita ini mengej0tkan ramai peminat kerana fizikal Yana yang kurus itu tidak langsung menampakkan tanda sedang hamil dan perutnya langsung tidak kelihatan. Pasangan ini yang berkahwin pada tahun 2015 sudahpun mempunyai seorang anak lelaki diberi nama Aisy Mateen.

Meninjau akaun Instagram Fadzil Zahari, telah dikongsikan satu video yang mempamerkan reaksi Aisy Mateen apabila diberitahu bakal mempunyai adik dan video imbasan bayi. Mateen yang petah bercakap terlihat excited dan bersedia untuk menerima kehadiran adik.

Ketika membuat pemer1iksaan lanjut bersama doktor, imbasan bayi dilakukan dan kedengaran doktor mengatakan j4nin Yana kelihatan seperti ada dua. Doktor turut bertanya sekiranya mereka mempunyai sejarah kembar dalam keluarga.

Jom tonton video di bawah :

Bijak sungguh mulut Mateen berbahagi tugasan dengan ayahnya itu. Namun part Yana yangf sedang membuat imbasan bayi itu menarik perhatian ramai peminat. Jom baca komen-komen peminat :

” Alhamdulillah.. tahniah abg n kak yeah mateen dh nk jadi abg dh.. “

” Wowwwwww kembaq… Tahniah. Best la mateen nk dpt adeq dh. jgn nakal2 ye mateen dengar ckp ibu.. “

” Kembar wow, tahniah tahniah. Moga dipermudahkan segala urusan.. “

” Twin ke, ya Allahh alhamdulillah bestnyaa. Abg mateen tak sabar nak jadi abang dah ye.. “

” Wah nampak macam twin. Congratulation yana dan Fadzil. Semoga babies and mommy dalam keadaan sihat selalu.. “

” Wow dpt twin semoga dipermudahkan segalanya.. yeahhh mateen nak jd abang.. “

” Alhamdulillah. Dah nk jd abg dah dia. Congrats kak yana dan abang Fadzil.. “

Andai betul kembar, alhamdulillah rezeki untuk Yana sekeluarga. Sampai doktor pun kel1ru waktu scan itu namun apa-apa pun, semoga segala urusan Yana dipermudahkan. Kami di Berita Kopak berharap agar urusan Yana bersalin nanti berjalan lancar. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fadzil Zahari, IG Yana Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..