” Sweetnya Haqiem dengan Adlina Marie, lots of love humble sangat.. ” – Netizen

Video Pertemuan Pertama Haqiem Rusli Bersama Adik Adlina Marie Yang Telah ‘Kehilangan’ Ayahnya Yang Begitu Menyentuh Hati. Alahai Loving Sangat Haqiem Rupanya. Baru Jumpa Dah Mesra, Part Last Comel Sungguh !! 

Penyanyi yang semakin meningkat naik, Haqiem Rusli mempunyai aura dan tarikannya yang tersendiri. Penyanyi dan juga komposer lagu ini sering tampil dengan imej bercermin mata hitam. Menurut laporan Portal Berita Harian Jun lalu, Haqiem sepatutnya melancarkan single terbarunya berjudul Adlina Marie ketika sambutan ulangtahunnya.

Namun hasrat itu tidak kesampaian kerana PKP yang sedang berkuatkuasa. Single ini adalah kisah benar yang diambil daripada cerita seorang kanak-kanak bernama Adlina Marie. Adlina yang kemat1an ayah akibat kemal4ngan dibawa oleh ibunya ke tanah perkub0ran kerana rindu untuk bertemu ayahnya.

Haqiem yang terkesan melihat kerinduan anak terhadap ayah ini memut0skan untuk menghasilkan sebuah lagu istimewa buat si kecil ini. Haqiem turut menghubungi ibu Adlina pada ketika itu untuk memohon keizinan menjadikan Adlina sebagai inspirasi untuk single terbarunya itu.

Meninjau akaun Instagram Haqiem Rusli, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan pertemuan antara Haqiem dan Adlina Marie. Mereka yang bertemu untuk pertama kalinya sangat cepat mesra ditambah lagi dengan sikap Haqiem yang melayani adik Adlina dengan penuh kasih sayang itu.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Perjumpaan pertama bersama ADLINA MARIE.

A post shared by MANAGER – 0136382215 (@haqiemrusli98_) on

Video adik Adlina Marie yang pernah tular dan dikongsikan ramai netizen di laman sosial. Adlina yang dibawa oleh ibunya ke tanah perkub0ran berbual dengan arw4h ayahnya itu dan ini menyentuh hati netizen.

Layanan mesra Haqiem terhadap adik Adlina ini mendapat tumpuan peminat. Alahai sweetnya cara Haqiem menunjukkan kasih sayang untuk si kecil yang istimewa ini.

” Keep doing what you love brother. The real man.. “

” Betullah org cakap untung sape jadi wife dia, loving Haqiem ni.. “

” Lots of love for adik Adlina Marie.. congrats kem dah dpt jumpa adik dina ni.. “

” Ciri2 ayah yang baik… Ssuai dbuat suami.. Trharu dkt adik ni.. Sabar syg.. Nti jmpe dady dkt syurga ya.. “

” Good things come from good attitude. respect haqiem.. Untung budak tu ade lagu khas untuk dia.. “

” Most respect brother, youre the best person broh. Most love.. “

” Sweetnya haqiem ngan adlina marie, lots of love humble sangat.. “

” Banyak pulak habuk, kabur dah mata. Sed1hnye tengok.. “

” Sed1hnya dan terharunya, deep meaning lagu ni. Semoga adik adlina dan ibu dia kuat hadapi semua ni. Tak pernah hampa lagu haqiem.. “

Bagus sungguh cara Haqiem walaupun baru kali pertama bertemu Adlina Marie ini. Lagu ciptaan istimewa untuk insan istimewa yang menyimpan seribu kerinduan pada ayahnya. Apa pun, semoga adik Adlina membesar dengan sempurna dan ceria selalu. Buat Haqiem semoga terus berjaya dan maju dalam karier.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haqiem Rusli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..