” Kes1annyaa rindu daddy. This is so heartbre4king.. ” – Netizen

Bella Astillah Kongsi Video Ayden Adrean Menang1s Rindukan Daddynya, Aliff Aziz Buat Ramai Tersentuh. Alahai Sayunya Tengok Ayden, Lagi Bertambah Sed1h Mendengar Ayat Yang Diungkapkan Ayden Tu. Allahu, Seb4knya !!

Sejak PKP dikuatkuasa Mac yang lalu, Bella dan anaknya Ayden Adrean tidak lagi dapat bertemu suaminya Aliff Aziz. Terp1sah antara 2 negara, Malaysia dan Singapura ianya berlanjutan sehingga sekarang. Bella juga bersalin anak keduanya, Ara Adreanna tanpa Aliff di sisi kerana pintu sempadan antarabangsa yang masih ditutup.

Walaupun tidak dapat berjumpa, Bella kerap membuat live di Instagramnya bersama Aliff. Ayden juga berbual dan mengadu berbagai cerita bersama daddynya itu secara maya. Ayden walaupun masih kecil namun sudah pandai meluahkan rasa rindunya pada Aliff.

Meninjau akaun Instagram Bella Astillah, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan gelagat Ayden yang menang1s sambil menyebut perkataan daddy berulang kali. Ayden apabila ditanya Bella menjawab dia tidak mahu masuk ke dalam rumah dan mahu masuk ke Singapura.

Hati ibu mana yang tidak sayu melihat anaknya sebegini. Bella juga menulis di kapsyennya bahawa kejadian sebegini bukanlah kali pertama terjadi. Ayden pernah menang1s di depan toilet dan disangkakan Bella jat0h namun sebenarnya Ayden menang1s mencari daddynya. Allahu, kes1annya pada si Ayden ini.

Jom tonton video di bawah :

Tang1san Ayden yang rindukan daddynya ini meraih perhatian dan simpati daripada peminat. Sudah tidak terbendung lagi rindunya pada ayah tersayang itu hinggakan peminat turut sama seb4k melihat airmata Ayden mengalir.

” Ya Allah kes1an cucu umi wan ni … tak lama daddy pulang kl ya syg … ayden jgn sed1h2 ok.. “

” Kes1an nya ayden… Semoga Allah permudahkan urusan keluarga ayden ye syg.. “

” Terikut sed1h pulak, Aku yg ikut nang1ss ni kenapa.. Ayden u made me cry. Stay strong kak bell.. “

” Kes1annyaa rinduu daddy. This is so heartbreaking.. Kes1an ayden saya pula terikut kelu4r air mata.. ”

” Alloooo aydennn.. dia dpt sense ke something happen with his dad tu. Tak lama da ayden nk dmpa daddy.. “

” Alolo, kes1an nyer. mesti rindu sangat2 dah dengan Daddy nie.. “

” Kesianlah akak bella dia tgh cari ayah dia. terasa plk hati saya.. “

” Ya Allah mmg tak kuat bila tgok budak trcari-cari ibu bapa dia.. Alahai sayunya tengok ayden sebut daddy.. “

Kanak-kanak sememangnya jujur dan tidak pernah berboh0ng tentang perasaan mereka. Mungkin ini caranya Ayden meluahkan rasa rindunya pada Aliff. Semoga Ayden dapat bertemu daddynya itu secepat mungkin apabila pintu sempadan antarabangsa dibuka kelak. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah, IG Ayden Adrean

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..