” Comelnya dengan ikat tocang, gigi dua batang pastu baju kelawar.. ” – Netizen

Gambar Berhujung Minggu Alisa Aisyah Bersama Kucing Kesayangannya, Bujibu Chempel Cur1 Perhatian Ramai. Makin Comel Anak Dara Hairul Dan Hanis Zalikha Ni !!

Sekejap sahaja masa berlalu, melihat anak perempuan bagi pasangan sama cantik sama padan iaitu Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ini membesar dengan sihat malah semakin comel. Malah, aksinya di hadapan kamera juga sering mencu1t hati ramai.

Seindah nama diberi Alisa Aisyah turut popular seperti abangnya Yusuf Iskandar. Mempunyai 1 juta lebih followes di akaun Instagram miliknya yang setia mengikuti perkembangan si kecil ini. Meskipun baru berusia 1 tahun lebih, Alisa juga kini sudah pandai menyebut beberapa perkataan.

Sekadar informasi, Hairul yang merupakan seorang pelakon telah mendirikan rumah tangga bersama Hanis Zalikha  pada tahun 2015. Hasil perkongsian hidup, pasangan ini telah dikurniakan cahaya mata pertama, Yusuf pada tahun 2016 dan Alisa pada tahun lalu.

Hasil tinjauan di akaun Instagram thealisaaisyah telah berkongsi gambar si kecil itu bersama kucing kesayanganya iaitu Bujibu Champel ketika berhujung minggu. Kelihatan Alisa begitu comel dengan mengenakan pakaian baju kelawar dan rambutnya diikat tocang.

Jom ikuti perkongsian tersebut di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

View this post on Instagram

Hujung minggu 👧🏻🐱@bujibuchempel

A post shared by Alisa Aisyah Hairul Azreen (@thealisaaisyah) on

Di akaun Hairul Azreen juga turut berkongsi gambar Alisa dengan memek mukanya begitu comel berserta kapsyen ‘Sunday is family day’ .

Perkongsian gambar Alisa itu turut menarik perhatian ramai akan gayanya yang mengenakan pakaian baju kelawar itu. Antara komen-komen para netizen adalah :

” Comelnya pakai baju kelawaq.. “

” Aloooo comeynyaaa dengan ikat tocang, gigi dua batang pastu baju kelawaq.. “

” Pakai baju kelawar ya… Comey Alisa.. Comel bdk la bdk ni . Eeeee ger4m.. “

” Comelnya tanam pokok kelapa ataih kepala tu.. “

” Asal comel sgt budak kecik ni.. Untg nya ada anak cantik comel, sejuk mata memandang.. “

” Comelnyaaaa dua duaaaa. Alisa comel banyakkkk.. Jibu comel jugak.. “

Alahai Alisa comel betul pakai baju kelawar tu. Senyuman tu mampu buat ramai yang cair lah, besar nanti mesti cantik macam mama dia. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Alisa membesar dengan sihat, malah menjadi anak yang solehah buat ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG The Alisa Aisyah, Hairul Azreen

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..