” Melenggang dia jalan, comel.. ” – Netizen

Pereka Fesyen Jovian Mandagie Kongsi Video Gelag4t Puterinya, Jeanelle Nika Mandagie Yang Bersemangat Mengikutnya Ke Office. Amboi Dah Macam Lady B0ss Gayanya Tu !!

Mengenali pereka fesyen terkenal tanah air iaitu Jovian Mandagie semestinya turut mengenali akan anaknya yang comel iaitu Jeanelle Nika Mandagie. Pernah sebelum ini, tular video anaknya bersama bapa mertuanya, Dato Seri Ismail Sabri bersiaran langsung di Astro dan gel4gat Jeanelle yang mengorek hidung buat ramai terhibur.

Jeanelle turut mempunyai panggilan manja iaitu Miss Lim dan J. Ada sahaja telatahnya yang menghiburkan dikongsikan oleh kedua ibu bapanya di laman media sosial. Baru berusia 3 tahun, namum Miss Lim ini kelihatan begitu matang berbanding usianya.

Seperti selebriti lain, Jovian dan isterinya, Nina turut membuat satu akaun di Instagram buat Jeanelle sejak dilahirkan lagi. Sehingga kini seramai 135 ribu orang yang mengikuti perkembangan akan anak kecil ini yang turut pandai bergaya seperti model.

Hasil tinjauan di akaun Instagram, Jovian ada berkongsi satu video yang menunjukkan telatah puterinya, Jeanelle yang turut serta mengikutnya ke pejabat. Gelag4t Jeanelle yang begitu bersemangat untuk mengikut bapanya ke pejabat itu telah menghiburkan ramai followers.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Gelag4t Jeanelle menerusi video yang dikongsikan itu telah mendapat perhatian dari pengikutnya di Instagram tersebut. Antara komen-komen dari mereka :

” Comel nyee dia . Besar dahhh.. “

” Comel & bijak. Biasa anak perempuan mesti rapat dengan daddy.. “

” Kan main lg anak Dar4 ni ikut papa g ofis.. “

” Tak sbar nk duduk kat kerusi bos lh tu, hehehe.. “

” So cute n semangat lah Miss Lim ni.. “

” Melenggang dia jalan, comel.. “

Amboi bersemangat betul si kecil ni nak ke pejabat daddy yer.. Dah ada gaya tu besar nanti mesti jadi business women yang berjaya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Jeanelle terus membesar dengan sihat dan terus menceriakan kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jovian Mandagie

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..