” Tudia gelang Cik B harga sebiji kereta Malaysia.. ” – Netizen

Video Penampilan Terbaru Cik B Yang Anggun Jadi Tumpuan Ramai. Wow Cik B, Semakin Ladies Sekarang, Penuh Lip Lap Dekat Tangan. Besar Gedabak Tu, Bukan Biashe Biashe. Mami Jarum Junior !!

Nama usahawan kosmetik bertaraf jutawan, Dato’ Seri Vida sering menjadi perhatian ramai. Bukan hanya kerana kekayaan yang dimiliki, Dato’ Vida juga seorang yang agresif dalam membuat marketing produknya membuatkan namanya tidak pernah lekang daripada menjadi sebutan ramai.

Gaya Dato’ Vida yang peramah dan kec0h mulutnya sering menghiburkan netizen. Umum mengetahui Dato’ Vida mempunyai 2 orang anak yang dipanggil Cik B dan Kacak. Cik B sememangnya cukup popular di laman sosial seperti Twitter, Instagram dan Facebook serta mempunyai ramai pengikutnya tersendiri.

Cik B sering menjadi mangs4 kec4man netizen kerana wajahnya yang gelap berbanding Dato’ Vida. Namun itu dahulu kerana Cik B kini sudah semakin berubah penampilannya. Sedikit demi sedikit, netizen melihat perubahan pada wajah dan penampilan Cik B yang memperlihatkan kecantikan sebenarnya.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Seri Vida, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan Cik B ketika di studio rakaman sebuah program TV. Penampilan Cik B yang menggayakan antara koleksi emas di bawah Telaga Emas milik keluarganya ini nampak sangat mewah dan ekslusif menarik perhatian ramai.

Jom tonton video di bawah :

Gaya Cik B yang seperti mami jarum ini menjadi tumpuan peminat. Punya besar emas di tangan Cik B menyerlah betul. Antara komen-komen mereka :

” Tudia gelang cikb harga sebiji kereta Malaysia.. “

” Cik B pakai girl2 gitu plus makeup sikit nampak cantik, tambah pulak gelang tu nampak gangster .. still Cik B style lagi havoc.. “

” Cik B pakai apa pun tetap selamber.. go go cikB.. “

” Bagus dato seri vida ni, Cik B masih muda. Tapi Dato ajar cik b berdepan dengan org ramai, lahirkan keyakinan diri dalam Diri Cik b.. “

” Uishh cik bbb havocnya. Atas ja gugurl mai bawah rappp hihi.. “

” Dia anak yg sangat baik. dia menurut kata dan menggembirakan ibu dia.. “

” Love cik bi… wlaupun pakaian gegirls style tetap swag.. “

” Cik b walau mcm mna brtukar gaya tp dia tetap jd diri dia sndiri.. no f4ke face.. “

” She’s beautiful in her own way.. Beautiful soul, always down to earth, keep it up Cik B.. “

Wah Cik B, ladies betul bila tengok gaya pakai emas besar di tangan tu. Pelapis Mama yang ada keyakinan diri tersendiri. Fesyen gegurl tapi gaya havoc Cik B tetap tidak t1nggal. Semoga Cik B menjadi seseorang yang berjaya dunia dan akhirat sebagaimana yang diimpikan oleh mamanya itu. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato’ Seri Vida, IG Cik B Havoc

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..