” Touching bila tengok Lofa bagi speech dekat adik-adik.. ” – Netizen

Video Neelofa Melawat Sekolah Lamanya MRSM Langkawi Buat Pelajar-Pelajar Teruja. Siap Bagi Kata-Kata Semangat Lagi Untuk Mereka. Terbaiklah Lofa !!

Nama usahawan terkenal Neelofa tidak perlu diperkenalkan lagi. Namanya sudah cukup gah dalam industri dan dikenali di segenap pelusuk negara. Bermula daripada peyertaan di pertandingan Dewi Remaja, Neelofa mula mengorak langkahnya dalam dunia seni.

Sebagai pengacara, auranya terserlah dan kini Neelofa sudahpun mempunyai rancangan talkshownya sendiri iaitu Next To Neelofa. Neelofa sepatutnya melebarkan sayapnya ke Jakarta tahun ini namun ianya tergend4la kerana wab4k C0v1d-19 yang masih belum reda.

Neelofa di kenali peminat sebagai seorang yang ceria dan sangat mementingkan keluarga. Hubungan akrabnya bersama ibu dan adik beradiknya yang lain sering dikongsikan di Instagramnya. Gaya mereka yang suka menyak4t antara satu sama lain juga menghiburkan apatah lagi apabila masing-masing bercakap dalam loghat Kelantan.

Meninjau akaun Instagram Rosix Omar, telah dikongsikan satu video yang menunjukkan sedikit sedutan semasa percutian Neelofa sekeluarga ke Langkawi baru-baru ini. Meriah dan ceria sekali apabila semua berkumpul apatah lagi dengan telatah Rosix yang kec0h itu.

Lofa juga berkesempatan singgah ke sekolah lamanya, MRSM Langkawi dan berkempatan untuk memberikan sepatah dua kata semangat. Jom tonton video di bawah :

Video Neelofa yang membuat lawatan ringkas ke sekolah lamanya ini telah menarik perhatian peminat. Antara komen-komen mereka :

” Menjadi antara org plg berjaya & popular di Malaysia… Tetapi tetap merendah diri menyusur akar asal usul kehidupan … Menghargai jasa guru… The best ever side of Neelofa.. “

” She’s so lucky to have beauty with brain.. “

” I feel u adik2 MRSM. sump4h aku cakap, kalau aku jumpa neelofa pun aku histeri4, even w0rse maybe.. “

” Best sgt part menggamit memori pegi sekolah lofa semula. terasa rindu zmn sekolah.. “

” Oh my god, I feel you Guys. Student MRSM Langkawi tu adalah saya bila jumpa kak Lofa. M4lu, Speechless, tak tau nak cakap apa, excited, tapi dalam hati tu cakap “Oh My God, Is this really her?”.. “

” Nmpak kat situ lofa rindu zaman sekolah dia.. cara dia lyan org mmg terbaik.. “

” Part lofa bagi kata2 semangat kt dlm kelas tu kite pulak yg rasa seb4k dan happy.. mata auto bkaca mngal4hkn kite ada kt sana. kite terharu lh.. “

” Nmpak Sngat Muka Lofa Excited Thr0wback Masa Study Dulu.. “

” Touching gil4 bila tgk lofa bagi speech kat adik-adik.. “

Seronok dan teruja pelajar-pelajar MRSM Langkawi apabila dapat bertemu dengan aktress popular ini. Kata-kata semangat yang diberikan oleh Lofa diharapkan akan menambahkan lagi semangat belajar mereka. Apa pun, semoga Lofa sentiasa di bawah lindungan Allah dan menjadi insan yang berguna kepada semua sebagaimana yang diimpikan. Aamin

Untuk video penuh sila kl1k di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rosix Omar, IG Neelofa, Youtube Channel Rosix & Bella

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..