” Cantiknya, putih gebu. Makin bamb4m sumandak. ” – Netizen

Wajah Comel Anak Kedua Bella Astillah, Ara Adreanna Raih Tumpuan Ramai Peminat. Muka Iras Mommy Sangat, So Comel !!

Pada 18 Julai yang lalu lahirlah seorang lagi cahaya mata buat pasangan selebriti iaitu Bella Astillah dan Aliff Aziz. Dikurniakan cahaya mata perempuan, pasangan ini menamakan anak kedua mereka ini dengan nama Ara Adreanna.

Walaupun Bella bersalin tanpa suami di sisi namun Bella bersyukur kerana proses bersalinnya dipermudahkan. Bella yakin bahawa doa suaminya sentiasa bersama walau sudah beberapa bulan tidak berjumpa kerana penul4ran C0v1d-19.

Pasangan ini juga sudah mempunyai seorang anak lelaki, Mohammad Ayden Adrean yang kini telah berusia 3 tahun. Walaupun rumah tangga mereka pernah diland4 bad41 namun ik4tan jodoh mereka masih utuh sehingga berjaya mengharung1 segala dug4an.

Menerusi akaun Instagram, Bella telah berkongsi gambar terkini Ara di akaun Instagram anaknya itu. Ara kini sudah pun berusia 2 bulan dan wajahnya semakin temb4m. Manakan tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, semestinya Ara mewarisi rupa paras ibu bapanya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

View this post on Instagram

Happy Saturday uncle aunty… 🤗

A post shared by Ara Adreanna (@araadreanna) on

Rata-rata netizen ger4m melihat wajah Ara Adreanna yang begitu comel. Antara komen-komen mereka :

” Comelnya. Pel0k c1um dari jauh baby araa.. “

” Comelnya. cntik sangat.. “

” Cantiknya, putih gebu. makin bamb4m sumandak. “

” Anak alip aziz tiutttttt pweeettyyyyy.. “

” Comelnya awak ni.. “

Alahai, kenapa comel sangat awak ni Ara. Muka dan mata tu memang iras sangat dengan mommy. Semoga Ara Adreanna membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleg Allah SWT serta menjadi anak yang solehah yang berjaya di dunia dan akhir4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ara Adreana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..