” Lupa lirik lah pula mini Lofa ni, cute jer .. ” – Netizen

Video Nabila Razali Bersama Adik Naura Cur1 Tumpuan Ramai. Part Mini Lofa Menyanyi Lagu Peluang Kedua Tu Comel Sangat. Wah, Tak Sangka Ada Bakat Menyanyi Juga. Alahai Boleh Pulak Lupa Lirik, Nasib Baik Comel !!

Adik Naura atau nama sebenarnya Che Naura Auni mula menjadi tul4r di media sosial kerana wajahnya seperti selebriti Neelofa. Naura pernah dijemput ke rancangan Melet0p untuk bertemu sendiri dengan Neelofa yang merupakan pengacara rancangan tersebut ketika itu.

Terkini, adik Naura telah tampil menerusi sebuah muzik video parodi berjudul Peluang Kedua yang dinyanyikan oleh Nabila Razali bersama MK K-Clique. Video tersebut telah menjadi tul4r dengan mendapat 505,784 views dalam masa tiga hari ia dilancarkan.

Ramai memuji kecomelan adik Naura dan bakat lakonannya dalam video muzik tersebut. Dalam video tersebut, adik Naura digandingkan bersama seorang pelakon cilik yang juga sepupunya, Adam Ghadafi. Lakonan mereka berdua sangat mengagumkan dan menyentuh hati.

Menerusi akaun Instagram Nabila, telah dikongsikan video adik Naura telah dipertemukan dengan Nabila. Gelagat mereka berdua menghiburkan peminat dan adik Naura tidak melepaskan peluang dengan menyanyikan lagu tersebut bersama Nabila.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen memuji kecomelan dua figura ini. Antara komen-komen mereka :

” Comelnya serupa mcm kak neelofa, comel.. “

” Alolo cute nya adik nih.. Nak mini love yang sebelah kiri boleh ? “

” Comel betul dua-dua ni.. Hahaha lupa lirik la pula mini lofa ni cute jer .. “

” Comell nya nabila.razali dgn neelofa junior.. Sama sedap suaranya dengan kak bella.. “

Eee bestnya dpt jmpe bella, Untung adik tu.. “

” Lupa lirik tapi cute g1ler dua2 ni.. “

Hala hala.. nape comey sngt gadingan nabila n adik naura ni.. “

Alahai, comel jer adik Naura menyanyikan lagu Peluang Kedua dengan penuh gaya dan perasaan walaupun malu-malu. Nampaknya adik Naura ada bakat jadi penyanyi suatu hari nanti. Lepas ni bolehlah berduet dengan Nabila Razali kan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nabila Razali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..