” Comelnya, brown matanya. Dah besar mesti cantik.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Fasha Sandha, Aisha Amaira Yang Kini Sudah Berusia 42 Hari Buat Ramai Yang Cair. SubhanAllah, Sungguh Cantik Ciptaan Tuhan !!

Aisha Amaira merupakan nama yang cukup indah buat anak ketiga pasangan selebriti Fasha Sandha dan Aidil Aziz. Nama Aisha diambil bersempena gabungan nama Aidil dan juga Fasha di mana singkatan ‘Ai’ merujuk kepada nama Aidil dan ‘ Sha’ merujuk kepada nama Fasha.

Aisha membawa maksud bahagia dan cantik selamanya, menjadi lebih bermakna apabila nama itu menggabungkan nama dirinya dan suami. Aisha dilahirkan secara pembed4han pada 7 Ogos lalu dan keseronokan menimang cahaya mata kali ini jelas terpancar di wajah pasangan ini.

Fasha sebelum ini pernah mengalami kegug0ran sebanyak dua kali dan sudah mempunyai sepasang cahaya mata, Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemyma melalui perkahwinannya yang terdahulu. Malah anak-anaknya juga gembira menerima adik baru.

Menerusi akaun Instagram, Fasha telah memuatnaik gambar terbaru anak ketiganya ini yang kini sudah berusia 42 hari. Wajah comel Aisha sentiasa menjadi perhatian ramai sehingga mendapat puluhan ribu likes dan tidak jemu memandang wajah Aisha.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen ger4m melihat kecomelan Aisha. Antara komen-komen mereka :

Comelnya sayang Aisha. Mata dia brown mcm mummy dia .. “

” Cantik sgt mata dia, Fashaaaa apa yg kau dah buattttt… ni baru Bidadari kiriman tuhann.. “

” Tahniah fasha da nk abis pantang day…. moga puteri comel ni sihat selalu.. “

” Ger4mnyeerrr… comel sangat… putih.. “

” Comelnya brown mata nya dah besar mesti cantik.. “

” Cantik dan comel sgt baby.. “

” MasyaaAllah.. sungguh cantik ciptaan Tuhan.. “

Wah, nampaknya tidak lama lagi Fasha dan Aisha akan habis berpant4ng. Lepas ini bolehlah Aisha berjalan-jalan dengan mommy. Mata Aisha tu memang melting sangat apabila memandangnya dan wajah Aisha nampak lebih iras seperti mommy. Comel sangat !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..