” Romantiknya girlfriend dunia dan akhirat. So sweet.. ” – Netizen

Gambar Percutian Azhan Rani Tarik Perhatian Peminat. Romantis Dan Berjiwa Penyayang Sangat Ustaz Hamadi Ni Rupanya. Amboi Manja Betul, Berkepit Je Dengan Si ‘Dia’ !!

Aktor berbakat Azhan Rani sudah lama berkecimpung dalam dunia lakonan namun namanya mula mencanak naik apabila watak Ustaz Madi yang dibawakannya dalam drama Nur menjadi fen0mena. Azhan berjaya membuat penonton melu4t dan benc1 dengan karakter Ustaz Hamadi yang dilakonkannya itu.

Di luar set penggambaran, Azhan seorang yang happy go lucky dan sentiasa menceriakan orang lain. Ada sahaja aksinya mengusik rakan-rakan artis lain di set terutamanya gandingan serasinya Nur Khiriah. Pantang berjumpa pasti akan ada akal Azhan untuk mengenakan Khiriah yang kuat melatah itu.

Azhan sehingga kini masih lagi membujang sekalipun usianya sudahpun mengapai angka 40an. Azhan yang lebih memberi fokus untuk kerjaya dan menjaga ibunya selepas pemerg1an ayahnya ke rahmatullah beberapa tahun yang lepas. Memang seorang anak yang baik.

Menerusi akaun Instagram Azhan Rani, telah dikongsikan sekeping gambarnya bersama ibu tersayang. Azhan yang kini berada di Terengganu membawa ibunya itu berjalan-jalan menerokai kawasan tarikan pelancong di sekitar negeri itu. Alahai comel tengok Azhan berkepit dengan mak seperti ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Azhan ini menarik perhatian peminat dan ramai yang memuji cara Azhan melayani ibunya itu. Antara komen-komen mereka :

” Sweet nye pic u dgn mak u Han.. ” – Catriona Brian Ross

” Ya Allah sweetnyaaaaa… the best picture ever.. “

” Precious moments, cinta till jannah. Jaga syurga sebaik mungkin.. “

” Bestnye dpt bahagiakan mak. smoga syurga milikmu. aminnn.. “

” So sweet…. Comelnyer ank beranak ni. Langit runtuh pun mak layankan je.. “

” Alhamdulillah… sejuk mata tengok… Pahalanya awok ni, bwk mok jln2.. “

” Salah satu benda yg suka tengok adalah anak yang membahagiakan ibu bapanya, Alhamdulillah bang.. “

” Romantiknye girlfriend dunia dan akhirat. So sweet.. “

Di sebalik sikap suka berjenaka Azhan terselit sifat penyayang dan paling utama menyantuni ibu sehabis baik. Anak yang membahagiakan ibu pasti Allah berikan ganjaran yang berlipat ganda. Semoga Azhan sentiasa gembira bersama bonda tersayang dan terus berjaya dalam kerjaya seninya. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azhan Rani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..