” Comelnya senyuman nak tidur tu ” – Netizen

Video Anak Mua Bellaz, Muhammad Aisy Ean Yusuf Yang Sedang Tidur Jadi Perhatian Peminat.  Comelnya Dia Senyum Bila Dengar Suara Mommynya !!

Nama Mua Bellaz sudah tidak asing lagi dan semakin dikenali ramai. Pemilik nama Nur Nabila Zulyadaini ini sangat terkenal dalam dunia solekan kerana dia antara jurusolek professional yang sangat popular di media sosial kerana sikapnya yang peramah.

Baru-baru ini Mua Bellaz telah selamat melahirkan cahaya mata ketiganya yang merupakan seorang bayi lelaki dan diberi nama Muhammad Aisy Ean Yusuf. Yusuf telah dilahirkan pada 30 Julai yang lepas dan sekarang sudah berusia sebulan lebih.

Mua Bellaz telah mewujudkan akaun Instagram untuk anaknya itu dan wajah Yusuf sering menjadi perhatian di media sosial kerana kecomelan dan matanya yang cantik serta kulitnya yang putih gebu. Manakan tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi kan !!

Menerusi akaun Instagram Yusuf, Mua Bellaz telah berkongsi video Yusuf sedang ingin melelapkan mata. Apa yang mencur1 perhatian ramai orang ialah senyuman Yusuf apabila mendengar suara ibunya. Alahai, memang melting habis !!

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

3Am……..

A post shared by Muhammad Aisy Ean Yusuf (@eanyusuf) on

Rata-rata netizen memuji kecomelan Yusuf dan ger4m melihatnya. Antara komen-komen mereka :

” Ger4m sgt. comel overl0ad.. “

” Germ aih tgk handsome ni.. “

” Rasa nak kem4m pipi awk tu baby.. “

” Comelnyaaa… 10 kali ulang part mata nak tertutup tu dgr suara mama trus senyum, comel yusof doakan aunty pun dpt bby boy ya.. 4 org dah bby girl.. “

” C0melnya, ger4m sagt.. Comelnya senyuman nak tido tu.. “

” Alol0lo knp comel sgt tu sygg.. mata tu as1k nak lelap ajer.. “

” Ya Allah nape comei sgt awk ni… ger4m aunty .. “

” Kalau mngndung ni,setiap mlm kena tgk.. comey dn indahnya ciptaan Allah.. “

” Awat lh comey sgt ni… part senyum tu buat auntie cair terus.. “

Alahai, ger4m sungguh melihat kecomelan Yusuf. Nak tidur pun comel jer. Putih gebu dan cantik sangat warna mata Yusuf. Semoga Muhammad Aisy Ean Yusuf membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia dan di akhir4t. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mua Bellaz, Ean Yusuf

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..