” Untunglah kau ni Wa. Nak wife jugak.. ” – Netizen

Nadzmi Adhwa Kongsi Video Dapat Hadiah Kej0tan Daripada Isteri Tersayang Ardell Aryana. Wahhh Hadiah Dia Bukan Kaleng-Kaleng, Sampai Nak Menang1s Adhwa Dibuatnya !!

Nadzmi Adhwa adalah sebuah nama yang sedang meningkat naik di arena seni. Bakatnya makin terserlah apabila membintangi Slot Akasia TV3, Hati Perempuan. Adhwa juga aktif dalam bidang pengacaraan, model dan juga nyanyian. Tidak hairanlah Adhwa antara pelakon yang dikenali kini.

Umum mengetahui Adhwa telah mendirikan rumah tangga bersama dengan Ardell Aryana atau nama sebenarnya Nurul Hidayah Mohd Amin. Hasil perkongsian hidup bersama, mereka telah dianugerahkan seorang bayi perempuan comel, Arwa Malaikha Urwa.

Adhwa sering menyatakan di instagram miliknya, isterinya adalah teman baiknya. Adhwa menyatakan niatnya untuk menyambung pengajian dan mendapat sokongan penuh daripada isterinya. Sweet sangat kan pasangan merpati dua sejoli ni.

Baru-baru ini Adhwa ada berkongsi video mendapat kej0tan hadiah Komputer Jenama Apple Mac bersempena Nadzmi akan menyambung pengajian di peringkat Master. Cukup terharu apabila mendapat kej0tan tersebut, Nadzmi berjanji akan buat yang terbaik semasa pengajian.

Ikuti perkongsian Adhwa di bawah :

Perkongsian video Adhwa mendapat pelbagai komen daripada netizen. Antara komen-komen netizen :

” Untunglahhh kau ni Wa.. nak wife jugak.. Paduuuuu good luck brother.. “

” Good luck bro.. Semoga dipermudahkan segalanya.. go Adhwa.. “

” Semoga dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki sekeluarga.. “

” Semoga berjaya dan dipermudahkan segala urusan… dan semoga mahligai yg dibina berkekalan hingga ke jannah.. Aamiin.. “

” Wah sweet nya dpt pasangan slalu support bljr. Sama2 support bru Best bljr kan.. “

” Bertuahnya awak, all the best to u ya.. Alaaa sweetnya the best “bestfriend” support.. All the best abg Wa.. “

” Isteri beri hadiah ler tu.. hargai la dan syukur.. sebab sayang tu.. “

Sweet sangat kan apabila Ardell memberikan sokongan penuh buat Adhwa. Mesti berkobar-kobar semangat Adhwa untuk sambung belajar kan. Belajar elok-elok ya Adhwa. Kami mendoakan agar segala urusan dipermudahkan buat Adhwa dan keluarga tercinta. All the best ! 

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nadzmi Adhwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..