” Bijak betul dia, lakonan mantap, hahaha.. ” – Netizen

Mawar Rashid Kongsi Video Gelag4t Anaknya, Raden Rafael Apabila Kena Mar4h Buat Ramai Terhibur. Amboi Bijak Sungguh Yer Rafael !!

Gelag4t si kecil yang sedang membesar sudah pasti menghiburkan kita. Malah adanya mereka, riuh rendah suasana rumah akan aktiviti mereka. Melihat anak membesar di hadapan mata kita juga adalah satu nikmat yang paling membahagiakan kita sebagai ibu bapa.

Begitu juga bagi pelakon Mawar Rashid yang sering berkongsi video mengenai telat4h anak kecilnya iaitu Raden Rafael. Ada sahaja video yang dikongsikan menerusi laman media buat ramai terhibur akan gelag4t si kecil itu yang kini makin membesar dan comel.

Untuk rekod, Mawar telah mendirikan rumah tangga bersama Raden Ahmad Faizal Yaakob yang juga merupakan adik kepada Chef selebriti terkenal iaitu Fazley Yaakob. Hasil perkongsian hidup bersama, Mawar dan suami telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki.

Menerusi akaun Instagram, Mawar telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat anaknya, Rafael yang kini telah pun berusia 1 tahun 6 bulan. Sangat melucukan apabila Rafael sudah pandai berlakon apabila dimar4hi oleh Mawar dengan membuat gelag4tnya ingin pengs4n.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan gelag4t Rafael dalam video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Anak ikut mak dia lah pndai berlakon.. “

” Alooo dia buat muka cute.. Tak jadi mar4h kalau camni.. “

” Mcm ank saya tu kak mawar. Tp kena mrh mmg tak dgr sgt. Masih nak buat jugak.. “

” Eeeyyy ger4mnya aku , tlglah ciumkan pipi dia utk sye Mekwa.. “

” Dah ada bakat belakon dah kecik2 pun.. “

 ” Hahahahha bijak betol…. Lakonan mantop.. “

” Alamak.. Alamak.. Alamak.. Pandai la diaaa.. “

Halah. halah, pandai betul anak teruna Mawar ni berlakon yer. Merajuk betul ni dengan mama. Comel lah seketul ni, ger4m pula tengok gelag4tnya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Rafael membesar dengan sihat dan menjadi anak yang terbaik buat kedua ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mawar Rashid, Raf Yaakob

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..