” Khiriah siap keluar kuasa Ultraman lagi bila melatah, hahaha.. ” – Netizen

Video PS Mansur Dan Noorkhiriah Buat Muzik Video Menyanyikan Lagu Aku Cinta Buat Ramai Berdekah Ketawa. Part Dato’ AC Mizal Sekali Lagi Kena Penamp4r Dengan PS Mansur Tu Memang Kelakar, Sampai Berpusing Dato’ AC !!

Sikap orang melat4h ni memang sangat menghiburkan, tapi berwasp4dalah, jika menyak4t mereka, tindakan diluar jangkaan mereka pasti tidak disangka oleh kita. Malah sebenarnya, sikap seseorang yang melat4h ini bukan dibuat-buat, tapi ianya adalah secara semula jadi berlaku apabila mereka terkej0t.

Jika terkenang sikap melat4h ini, pasti ramai tidak lupa akan jurusolek artis, iaitu PS Mansur yang pernah menjadi viral gara-gara  sikap melat4hnya itu buat ramai yang menonton akan perkongsian videonya pasti tidak kering gusi untuk ketawa.

Malah keserasian antara PS Mansur dengan Dato’ AC Mizal telah membuat mereka berkerjasama dalam satu rancangan iaitu ‘ Segalanya Dalam Pvnchline DAC ‘ . Jika yang mengikuti rancangan tersebut, pasti terhibur kerana Dato’ AC seringkali menyak4t PS Mansur iaitu selaku pembantu khasnya dalam rancangan tersebut.

Hasil tinjauan di akaun Instagram zonlawak telah berkongsi satu video yang memaparkan PS Mansur bersama artis jemputan mingguan dalam rancangan ‘ Segalanya Dalam PVnchline DAC ‘ iaitu Noorkhiriah. Dalam video itu, PS Mansur dan Noorkhiriah sedang membuat satu muzik video dengan men1ru menyanyikan lagu ‘ Aku Cinta’ .

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Rata-rata netizen begitu terhibur akan perkongsian video itu, lebih-lebih lagi melihat PS Mansur dan Noorkhiriah melat4h apabila telah disak4t oleh Dato’ AC Mizal. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Khiriah siap keluar kuasa ultraman lagi bila melat4h, hahaha.. “

” Dato tak penat ke suka kac4u orang, haha memang kelakar betul.. “

” Aduh4i kelakar betul lah tengok Khiriah dengan PS Mansur melat4h.. “

” Aku perati je Khiriah last week.. Dia mmg saja jarakkan diri dgn DAC.. Makin lama makin jauh jarak dia.. Mungkin dia taknak terlat4h pastu terpegang diorg.. Hahaha.. “

” Kena penamp4r lagi Dato, haha kac4u lagi, kan dah kena.. “

” Terima kasih kerana menghiburkan kami, memang kelakar sangat.. “

Memang terhibur betul tengok Dato’ AC  kac4u PS Mansur dan Khiriah. Paling kelakar, Dato’ AC sekali lagi kena penamp4r dengan PS Mansur. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga PS Mansur, Dato’ AC dan Khiriah sentiasa berjaya dalam bidang yang diceburi. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zon Lawak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..