” Sorry Caprice, ced0k trademark you.. ” – Erra Fazira

Video Erra Fazira Dan Engku Aleesya Buat Review Produk Ala-Ala Caprice Buat Peminat Terhibur. Baca Respon Caprice, Alahai Sweet Je Komennya !!

Siapa tidak kenal pelakon hebat dan jelita, Erra Fazira. Mendapat jolokan primadona Melayu Abad Baru kerana lakonannya yang sering mendapat kutipan pec4h panggung. Erra adalah antara artis yang sudah lama berkecimpung dalam dunia seni dan masih mampu mempertahankan popularitinya.

Erra memegang status ibu tunggal dan memiliki seorang anak perempuan yang diberi nama Engku Aleesya. Seorang yang sentiasa up to date dan mengikuti perkembangan semasa, Erra amat peka dengan berita semasa yang hang4t diperkatakan oleh netizen.

Minggu ini hang4t diperkatakan tentang penyanyi dan penceramah motivasi Caprice. Gaya Caprice yang unik di setiap videonya di Instagram sehinggakan mencapai 1 juta pengikut. Terkenal dengan ayat Whats up gang, What on the news today dan Bang Bang Bang yang menjadi trademark bagi Caprice.

Menerusi akaun Instagram, Erra Fazira telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau membuat review produk bersama anaknya Engku Aleesya. Erra yang meniru gaya introduction Caprice dengan menyebut ‘Whats up gang’ buat peminat ketawa. Kelakar Erra ni !!

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Erra dan Aleesya ini. Antara komen-komen netizen :

” Masing-masing peminat caprice laaa.. “

” Hahaha… Macam caprice pula.. “

” Caprice intro is everywhere.. “

” Caprice i believe kak erra fazira and her girl watch every single of your video. Hehehe.. “

Sehinggakan Caprice juga turut meningg4lkan komen dan dijawab Erra dengan lucunya.

Alahai comel sungguh bila Erra dan Aleesya pun jadi ala-ala Caprice ni. Dengan muka comel dan cantik macam adik dengan kakak ini, lagi buat ramai yang jat0h cinta. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Erra dan Aleesya gembira selalu dan dijauhi dari sebarang wab4k bahay4. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erra Fazira, IG Caprice by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..