” Sedap nama dengan maksud sekali. Cantik mama dan abah letak nama. Comel sangat… ” – Netizen

Abby Abadi Umumkan Nama Baby L0ckd0wn Di Hari Ke 7. Sedapnya Nama Baby Sesuai Dengan Muka Macam Arab Tu. Comel Sangat Sangat !!

Beberapa hari lalu, pelakon yang terkenal dengan nama Inspekt0r Eliza, Abby Abadi telah berkongsikan berita tentang ‘anak’ barunya yang dinamakan sebagai baby L0ckd0wn. Bayi comel berkenaan menjadi sebutan rakan-rakan karib Abby yang lain antaranya Azza dan Linda Rafar.

Memberitahu akan mengumumkan nama bayi istimewa ini pada hari ke 7, Abby sentiasa berkongsikan perkembangan semasa bayi ini di akaun Instagramnya. Lihat telatah Daiyan dan Dayyana yang nampak sayang sangat pada baby ini hinggakan berpuluh kali di c1um-c1um pipi si kecil.

Abby turut memaklumkan pada posting terdahulu bahawa hasil perbincangan bersama ibu bayi berkenaan yang merasakan Abby calon paling layak untuk menjadi ibu angkat buat bayi ini. Tambah lagi tidak hanya Abby malahan suaminya serta anak-anak yang lain turut merestui dan gayanya seperti tidak mahu melepaskan si comel ini.

Menerusi akaun Instagram, Abby Abadi telah berkongsikan sekeping gambar terkini baby l0ckd0wn yang sudahpun diberikan nama. Menceritakan maksud di sebalik nama yang dipilih, akhirnya nama Maira Darda Farisa dipilih. Makin comel baby Darda patutla ramai yang ger4m.

J0m baca perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen memuji wajah comel Darda ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Ini c0nfirm la mama yebby ygan jaga sebab nama dah sama bunyi-bunyi dengan anak kak abby.. “

” Alahai muka comel sangat. Pandai ye keny1t mata.. “

” Assalammualaikum Darda… Nama seindah dirimu.. “

” Muka dah senyum dah comel.. “

” Comey sangat. Moga jadi g4ng masak-masak kakak dayana.. “

” Alahai cantik mama dan abah letak nama…. Moga jadi anak yang solehah ya.. Ger4m tengok comel sangat.. “

” Sedap nama dengan maksud sekali… Moga jadi anak yang solehah nanti ye Darda sayang… Comel loteh Aamiin.. “

Makin comel muka baby sesuai dengan namanya yang lembut bila disebut. Pandai abah Jai pilih nama. Moga baby Darda membesar menjadi anak yang solehah. Kami di Berita Kopak mendoakan segalanya dipermudahkan untuk Abby sekeluarga dan moga bertambah bahagia dan murah rezeki dengan kehadiran Darda. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..