” Membeli 1 jam, membasuh 2 jam. Hurmmm semua aku sabunkan.. ” – Roy Azman

Roy Azman Kongsi Gambar Duduk Bersila Atas Lantai Sambil Basuh Semua Barang Yang Dibelinya. Part Yang Glove Tu Alahai Comel Sangat !!

Pelakon Roy Azman antara nama yang cukup lama berkecimpung dalam dunia lakonan. Zairosminan Abdul Rahman nama diberi, jejaka kelahiran Alor Setar Kedah itu amat popular dengan filem lakonannya berjudul Semb1lu dan Maria dan Mariana.

Lakonannya yang sering membawakan watak antagon1s sering mendapat pujian kerana keberkesanan watak dan penjiwaan. Namun itu hanya dalam lakonan semata-mata. Di alam nyata, Roy nyata seorang yang suka berjenaka dan sering membuat lawak lucu.

Ini semakin ketara semenjak Perintah Kawalan Pergerakan berlangsung. Lihat sahaja posting di akaun Instagramnya yang sering menyak4t pelawak Jep Sepahtu. Hampir semuanya jenaka spontan yang menggeletek hati peminat. Siapa sangka Roy Azman sebegini kelakar.

Menerusi akaun Instagram, Roy Azman telah berkongsikan beberapa keping gambarnya yang sedang membasuh barangan yang dibeli. Gelagatnya itu menarik perhatian netizen kerana kecomelannya membasuh dan sabun ke semua barangan itu sampai duduk melepak kepenat4n. Amboiii.. glove pink lagi dipakainya. Alahai comel sungguh !!

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Rata-rata netizen memuji sifat rajin dan berhati-hati Roy ini. Antara komen-komen netizen :

” Perghhhhh rajinnye bapak misali. Bagus abang ni.. “

” Calon ayah solehah tahun ni. Cantik gloves pink.. “

” Hihihihi.. Basuh bang jangan tak basuh. Mencegah lebih baik dari mengubati. Terbaikkkkkkk!!.. “

” Membasuh tu ok dah. Tapi lawaknya sampai melepak.. “

” Bang glove kita sama colour pink, staysafe stayhome.. “

” Janji glove, kaler apa pun belakang kira.. “

” Macam-macam kaler glove yang kita kita nampak sekarang sejak pkp. Cantik.. “

” Terserah keayuan bila pakai glove pink colour.. “

Namun ada yang menegur cara Roy membasuh semua barang itu dan dijawab penuh jenaka olehnya. Adui Roy ada ada je akal.

Bagus betul Roy Azman ni, patut dicontohi oleh semua ketua keluarga yang keluar membeli barangan keperluan. Lebih baik mencegah dari mengubati. Tapi glove pink tu memang cute la dengan Roy. Comel je nampak. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Roy sekeluarga sentiasa dilindungi Allah dan berbahagia selalu. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..