” Ibu tidak sempurna tetapi Rayfal sempurnakan hidup ibu, kekuatan ibu, ketika ibu jat0h.. ” – Fasha Sandha

Ucapan Istimewa Fasha Sandha Buat Anaknya Putra Rayfal Sempena Ulangtahun Ke 7. Bait Ayat Yang Bermakna Diiringi Gambar Kenangan Yang Mengamit Rasa. Kenangan Terindah !!

Tanggal 15 April 7 tahun lalu, lahirlah permata hati pelakon Fasha Sandha, Putra Rayfal Ramli. Menyambut ulangtahun kelahiran ke 7 Rayfal semalam, majlis itu sungguh sempurna dengan kehadiran keluarga tersayang. Turut hadir sama adalah bekas suami Fasha, Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau dikenali sebagai Jejai.

Majlis yang diadakan secara sederhana kerana perint4h kaw4lan pergerakan yang berlangsung kini namun itu tidak memjejaskan kemeriahan majlis. Membuat persediaan sebaik mungkin dengan kerjasama suami, Aidil Aziz dan seluruh keluarga, akhirnya majlis ini berjalan dengan jayanya.

Wajah ceria Rayfal menzahirkan betapa gembiranya anak kecil ini di kelilingi insan-insan yang amat menyayanginya. Disayangi oleh dua orang ayah yang sentiasa mencur4hkan kasih sayang suatu anugerah yang tidak ternilai buat anak kecil yang cukup beruntung ini.

Menerusi akaun Instagram, Fasha Sandha telah berkongsikan satu video yang memaparkan gambar-gambar kenangan sejak lahir sehingga sekarang anaknya Rayfal. Turut menulis satu ucapan khas yang sar4t dengan kasih sayang buat anaknya itu buat ramai yang membacanya tersentuh.

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata gembira melihat paparan gambar kenangan ini . Antara k0men-k0men netizen :

” Happy birthday Rayfal semoga membesar dengan sihat jadi anak kebanggaan ibu besar nanti.. “

” Happy birthday handsome boy.. Semoga putra rayfal membesar dengan baik menjadi anak yang taat kepada ibu dan bapa dan semoga diberi kesihatan yang baik aminnn.. “

” Happy birthday rayfal. Moga terus pimpin tangan Ibu sampai syurga.. “

” Happy Bornday Rayfal semoga mejadi anak yang soleh berjaya dunia akhir4t.. “

” Cepat je putra rayfal membesar.. “

Masa berput4r membawa banyak kenangan indah yang tidak akan dapat diput4r kembali. Semoga Rayfal menjadi anak soleh yang sentiasa mengingati jasa dan peng0rbanan ibu yang melahirkan. Kami di Berita Kopak mengharapkan semoga kehidupan Rayfal sentiasa penuh dengan kasih sayang dan bahagia bersama keluarga tercinta. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..