” Assalamualaikum Acap, kau kena kuat tau, kau kena kuat.. ” – Fizz Fairuz

Terima Khabar Berita Ashraf Muslim Positif C0v1d-19, Fizz Fairuz Luah Rasa S4yu Dan Kongsi Video Ucapan Buat Ashraf. Allahu, Seb4knya !!

Baru sahaja minggu lalu dunia hiburan dikej0tkan dengan berita pelakon utama Cinta Untuk Adam, Puteri Aishah yang disahkan positif C0v1d-19. Semalam satu lagi kej0tan diterima apabila pelakon Ashraf Muslim turut sama terjangk1ti wab4k ini.

Ashraf dan Puteri Aishah adalah antara pelakon yang ke Scotland pada 9 Mac lalu untuk penggambaran drama. Setelah pulang, Ashraf turut membuat self kuar4ntin di rumah dan hanya pada tanggal 12 April keputusan saringan beliau diketahui.

Menyaksikan video detik Ashraf diambil oleh petugas h0spital di rumahnya mengundang seb4k apatah lagi membaca bingkisan hatinya yang dikongsikan di Instagram miliknya. Sungguhpun wajahnya mengukir senyuman, namun tersirat seribu rasa yang tidak dapat diluahkan.

Menerusi akaun Instagram, Dato’ Fizz Fairuz telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau memberi kata-kata semangat buat sahabat rapatnya itu. Memahami perasaan yang dialami Ashraf dek kerana sudah lama persahabatan yang terjalin di antara mereka, membuatkan Dato’ Fizz terpanggil untuk membuat video ini.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen seb4k melihat perkongsian video ini. Antara komen-komen netizen :

” Semoga dberi kekuatan dan kesembuhan insyaAllah Aamiin ya Allah.. “

” Didoakan agar sesiapa yang terkena sak1t ni kuatkan semangat dan positif insha Allah akan boleh melaw4n sak1t yang dihadapi.. “

” Sed1h tengok.. Semoga ashraf muslim segera sembuh.. “

” Semoga cepat sembuh dan di beri kekuatan ashraf muslim.. “

” Allahuakbar moga dipermudahkan segala urusannya.. “

” Semoga Allah berikan pertolongan dan kesembuhan.. “

Hanya Allah yang mengetahui dan Dia sebaik-baik perancang dan pengatur. Moga Ashraf Muslim ku4t dan berjuang melawan penyak1t ini. Sama-sama kita doakan semoga Ashraf segera sembuh. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Allah memberikan keringanan dan kemudahan dalam Ashraf mengharungi detik suk4r ini. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizz Fairuz, IG Ashraf Muslim by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..