” Terbaik Jep, kelakar tang misai tu, bergeg4r umah aku gelak.. ” – Netizen

Bila Jep Sepahtu Menyak4t Angah Raja Lawak. Berdek4h Gelak Part Last Tu. Pvnchline Tak Sudah Sudah Jep Oii. Nasibla Angah !!

Stesen radio Sinar FM antara stesen radio yang menjadi pilihan pendengar masa kini. Antara program yang diperdengarkan, Pagi Di Sinar menjadi antara paling trend1ng. Menampilkan pelawak Jep Sepahtu, Rahimr2 dan Angah Raja Lawak sebagai penyampai, gandingan mereka sangat mencuit hati pendengar.

Sejak berkuatkuasanya perint4h kaw4lan pergerakan dan kempen Work From House, Pagi Di Sinar juga bersiaran dari rumah masing-masing. Baik Jep, Rahim mahupun Angah memberikan komitmen terbaik bagi menghiburkan pendengar dengan informasi dan maklumat terkini.

Pelbagai topik dan isu yang dibincangkan oleh gandingan ini dan pastinya gelag4t Jep yang suka menyak4t rakan-rakannya ini menjadi perhatian. Apatah lagi boleh melihat secara live mereka bersiaran dari rumah. Tengok gelag4t Jep sahaja dan buat ketawa berdek4h.

Menerusi akaun Instagram Sinar, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelag4t Jep, Rahim dan Angah membincangkan tentang senaman di rumah. Ek0ran Angah yang mengadu badannya sedikit berisi dan perlukan pendapat rakan-rakannya senaman terbaik untuk dilakukan di rumah, bukan main sedap Jep menyak4t. Lucu sungguh !

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur melihat gelagat spontan Jep itu. Antara komen-komen netizen :

” Kesi4n baru 3 minggu pkp dah gil4 budak tu. Kesiann. Jep jep berdekahh woi.. “

” Last tu best.. Lupa sabun.. “

” Jep ni cakap fakta betol pun kena fikir 2 3 kali.. Nak percaya ke nak gelak.. “

” Tak pernah tak berdek4h.. “

” Aduuu Jep Jep , si0t ahh . Awok ni memang legend ahh , takda pengganti beb.. “

” Terbaik Jep, kelakar tang misai tu, bergeg4r umah aku gelak.. “

” Part last tu aku bedek4h dekat 30 saat beb haha.. “

” Sabun jat0h jangan kutip Jep Sepahtu.. Hahahahahaha.. “

” Banyak betul eh pvnchline Jep ni . Sp0ntan je hahaha.. “

” Jep sepahtu makanan legend biskut cecah teh o panas memang mantap… Ni makanan hanya orang-orang tertentu je.. Yang faham hehehe… Terbaikk.. “

Ad0i Angah sil4p sungguh minta pandangan Jep. Memang ke laut dalam la kena bahan ke Jep. Jep ni pun memang semulajadi pvnchline dia datang, sampai terpaksa s1lent m0de Zureen gelak. Macamana la Sari hidup dalam jenaka sehari-hari ni. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat maju jaya buat team Pagi Di Sinar, semoga terus menyinari hidup pendengar selalu. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..