” Wakena beb. Kemain aku tunggu nak tengok menda dia masak.. ” – Netizen

Video Aidil Aziz Tunjuk Aksi Memasak Di Dapur Namun Akhirnya Kant0i Bila Fasha Sandha Muncul Secara Tiba-Tiba. Memasaklah Sangat Aidil Ye, Hahaha !!

Mereka digelarkan pasangan merpati dua sejoli yang sama secoc0k dan sama padan. Aidil Aziz dan Fasha Sandha mula menjalin hubungan setelah bergandingan dalam sitkom Mamu Mami Gos1p. Keserasian dan saling memahami membuatkan perhubungan mereka akhirnya ke jinjang pelamin.

Sekalipun Fasha sudahpun mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinannya yang terdahulu, Aidil nyata seorang yang matang dan menerima Fasha seadanya. Sikap penyayang dan bertanggungjawab Aidil terhadap Fasha dan anak-anaknya Rayfal dan Jemaima memang jelas nyata.

Sehinggakan bekas suami Fasha, Jejai juga memuji sikapnya itu dan mengatakan Aidil yang terbaik buat anak-anaknya. Kini Fasha sedang hamil anak mereka yang pertama yang kini sudah pun berada di trimester ketiga. Rumahtangga mereka yang harmoni dan hidup secara besederhana membuatkan peminat senang dan mengagumi pasangan ini.

Menerusi akaun Instagram, Aidil telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelagat beliau memasak di dapur. Video pesanan buat para suami supaya saling membantu isteri itu buat semua tertawa kerana rupanya bukan Aidil yang memasak, cuma diminta menjaga sebentar ikan yang digoreng dikuatiri hang1t. Macam-macam Aidil ni.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Aidil ini. Antara komen-komen netizen :

” Kemain aku tunggu nak tengok menda dia masak.. H4reyyyy sungguh.. “

” Awak tolong jaga kan ikan tu kira masak jugak la kan. Kitchen helper gitu.. “

” Sweet je. Comel 2 ketoii.. “

” Penuh dengan kasih sayang.. “

” Wow speselnye… Boleh buat delivery tak abam?.. “

” Hahaha sempat berdrama di dapur yer aidil. Stay safe ok.. “

” Wakena beb ? Ala, baru nak tengok bro angkat ikan Goreng tu… “

” Alaa bru nak tak masak sempurna by aidil.. “

Amboi Aidil sempat lagi drama sebabak di dapur. Yakin je tengok macam Aidil yang masak, last-last kant0i. Tersenyum je Fasha tengok gelagat suami tercinta yang nak4l ni. Apa pun, nasihat Aidil tu patut dipraktikkan untuk semua suami-suami. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga keluarga ini sentiasa dirahmati Allah. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz, IG Fasha Sandha by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..