” Kami bukan kunyit tapi sweet tak kita orang siap pegang tangan lagi. Mohon jeles.. ” – Harris Annuar

Video Kemesraan Harris Annuar Menari Salsa Dengan ‘Seseorang’ Buat Peminat Terhibur. Amboiii.. Bukan Pasangan Biashe Biashe Ni !!

Popular dengan hashtag #bangkitbotak, nama Harris Annuar semakin dikenali ramai. Menjadi peserta akhir pertandingan Hero Remaja 2017, percubaannya nyata membuahkan hasil apabila dinobatkan sebagai pemenang tempat ketiga.

Anak kepada jutawan kosmetik terkenal, Kak Ton ini memiliki kelulusan dalam jurusan seni bina. Imej botaknya diidolakan dari pelakon Ridzuan Hashim. Seorang yang kelakar dan suka mengus1k rakan-rakan artis dan ahli keluarga, gelagat Harris sentiasa buat peminat ketawa tak kering gusi.

Membuat video punchline yang padu, wajah kacak Harris menjadi tumpuan peminat wanitanya. Bersama kawan karibnya Tajul dan Safwan, pasti ada sahaja yang menjadi bahan lawak mereka. Sehingga kini Harris sudah diikuti seramai 586 ribu orang di Instagram.

Menerusi akaun Instagram, Harris Annuar telah berkongsikan satu vidoe yang memaparkan aksinya menari di depan cermin. Membuat tarian seolah-olah menari bersama pasangan, gelagat Harris sangat melucukan dan nampak sangat real. Kena betul tarian dengan lagu tu.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Harris ini. Antara komen-komen netizen :

” Bos4n sangat tu ris, tapi tempo tarian semua paduu.. “

” Hahaha ni pec4h bod0. Bont0t tergeleng-geleng.. “

” Harris jangan la macam ni pleaseee! Astaghfirullah hahahahaha.. “

” Hahaha macam pakai dress merah.. “

” Hahahahahhaha anak aku pun gelak weyh.. “

” Bukan main lembut badan dia. Salsa ye.. “

” Sweet bang.. Siap pakai baju sama tu.. “

” Dengan pelikatnya dengan muka tak bersalahnya bong0kk aaaaa hahahaha.. “

Adui memang tak boleh tahan ketawa tengok gaya Harris ni. Ni baru betul-betul status single. Dengan cermin pun boleh jadi lawak. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Harris sentiasa ceria dan sentiasa menghiburkan peminat. Moga cepat-cepat bertemu jodoh lepas PKP ini Harris !

Silakan SHARE..

Sumber : IG Harris Annuar by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..