” Kalau bercer4i juga kenapa, nak kahwin dengan Kri atau nak kahwin dengan Ida ke ? ” – Bonda Rozita Ibrahim

Akhirnya Bonda Rozita Ibrahim Bersuara Tentang Isu ‘Unfollow’ Datin Shahida Di Instagram. Memang Makan Dalam !!

Baru-baru ini ada desus desas yang mengatakan rumahtangga usahawan kosmetik terkenal, Dato’ Aliff Syukri dan isterinya, Datin Shahida diland4 masal4h. Difahamkan Datin Shahida telah memfailkan pencer4ian dan perkhabaran ini mengej0tkan ramai pihak.

Keadaan bertambah hang4t apabila Dato’ Aliff dan Datin Shahida dilihat tinggal berasing4n. Keadaan ini membuatkan netizen semakin tertanya-tanya status sebenar perkahwinan mereka ini. Dato’ Aliff yang pernah mended4hkan satu surat permohonan cer4i di akaun Instagramnya seakan-akan menges4hkan lagi berita sed1h ini.

Posting yang berbau sed1h dan redha, menambahkan lagi rasa sayu peminat yang sayangkan keluarga ini. Tidak hanya Dato’ dan Datin yang menjadi asakan peminat, malahan Bonda Rozita ibu kepada Dato’ Aliff juga turut terkena tempias ini. Dikatakan sudah tidak mengikuti akaun Instagram Datin Shahida, pelbagai komen dan cemuh4n dilemp4rkan kepada Bonda Rozita.

Menerusi akaun Instagram, Bonda Rozita telah berkongsikan beberapa keping gambarnya bersama Datin Shahida dengan luahan hatinya tentang isu ‘unfollow’ ini. Bonda yang sedikit tertekan dek kerana t0hmahan yang dilemp4rkan kepadanya oleh netizen akhirnya memberi penjelasan agar semua memahami.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen bersimpati dan sed1h dengan luahan Bonda Rozita ini. Antara komen-komen netizen :

” Netizen ni hanya tau menilai apa yg dia orang nampak Bonda. Betul kata bonda tak follow bukan bermakna kita ni tak baik dengan orang tu. Kita ada sebab kita sendiri.. “

” Betul tu bonda. Jaga keluarga sendiri dari menjaga keluarga orang lain.. “

” Sabarlah bonda… Manusia ni macam-macam…. Semoga bonda terus kuat dan sentiasa istikomah… “

” Bonda dah bagi penjelasan harap tak ada yang batu api lagi.. Semoga semuanya baik-baik belaka buat semua keluarga.. “

” Bonda mertua mithali. . Mohon di beri kebahagiaan dan keredhaan dari Allah.. “

” Sabar ye bonda.. Semoga bonda sekeluarga sihat dan bahagia selalu.. “

Betapa Bonda Rozita sendiri merasa terseks4 dikec4m dengan pelbagai t0hmahan yang tidak benar. Sememangnya hubungan mereka amat akrab sejak dahulu dan tidak mungkin akan berubah walau apa jua yang terjadi. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga hubungan Bonda dan Datin Shahida sentiasa dirahmati Allah. Moga pencerahan ini dapat menjernihkan keadaan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Ibrahim, IG Shahida Mohd Rashid by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..