” Ramai juga yang tanya Zizan kenapa tak try Lofa.. ” – Zizan Razak

Hubungan Nampak Serasi Dan Mesra, Zizan Razak Jawab Pertanyaan Mengenai Neelofa. Amboi Zizan, Mahal Sungguh Jawapan Ni !!

Beberapa kali diundang sebagai artis jemputan ketika Neelofa menjadi hos rancangan MeleT0P, gelagat Zizan Razak yang suka menyak4t Lofa sering membuat peminat tidak kering gusi. Setiap kali undangan, pasti ada sahaja idea Zizan untuk membahan Lofa.

Sama-sama berasal dari negeri Pantai Timur, kedua-duanya sangat ngam bila digandingkan. Jenaka lawak Zizan dan gelak ala abang Lofa pasti membuatkan peminat turut sama bergembira. Pernah mengus1k Lofa dek kerana fesyen Lofa yang memakai pouch bag ketika di MeleT0P buat peminat ketawa besar.

Baik Lofa mahupun Zizan keduanya masih bujang dan masih belum berpunya. Sekalipun tidak bertemu, akaun sosial Instagram pastinya menjadi tempat mereka membahan. Setiap kali Lofa mengemaskini postingnya pasti akan ada komen Zizan dan begitulah juga sebaliknya.

Menerusi akaun Instagram, Zizan Razak telah berkongsikan sekeping gambarnya bersama Neelofa ketika menjadi artis jemputan MeleT0P pada Disember tahun lalu. Kaspyen Zizan yang menyentuh tentang pertanyaan netizen tentang Neelofa buat netizen terhibur. Adui Zizan jawapan lawak sungguh !

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan kapsyen Zizan ini. Antara komen-komen netizen:

” Onzz jela zan dekat nak balik kampung.. “

” Yang penting azam 2020 nie akan kahwin kan Zan ? Dulu masa hujung taun 2019 kata mcam tuh … “

” Macam sesuai ja 2 orang ni. Muka ada iras.. “

” Sebenarnya tengah try sebab tu post hahahha.. “

” Nampak Lofa pun selesa je dengan Zizan.. “

” Bagaikan pinang dibel4h dua.. “

” Caption tu pun antara ayat untuk ‘try’ tu.. “

” Ehem-ehem.. Abang Zan nampak sepadan laaa.. “

” Mu wak terbelek gitu ah zan . Padahal rindu lofa . Nak suruh lofa tengok ahtu.. “

Alahai ni kes rindu sampai membelek gambar phone ke Zizan. Par4h sungguh part perumpamaan perfume Zizan ni. Mendalam dan tersirat betul maksud. Kalau jodoh tak ke mana. Tak akan lari gunung dikejar, agituu. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan segalanya yang terbaik buat Zizan dan moga dipermudahkan. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizan Razak, IG Itmeafina by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..