” Pandai Noah baca doa untuk Daddynya di alam barz4kh.. ” – Netizen

Video Noah Sedekahkan Doa Buat Arw4h Ayahnya, Ashraf Sinclair Buat Ramai Yang Tersentuh. Insyaallah, Doa Anak Yang Soleh. Aamin..

Noah Sinclair yang kini berusia 10 tahun merupakan anak tunggal bagi pasangan selebriti arw4h Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari. Dunia hiburan telah dikejotkan dengan berita pemergian pelakon tanah air, iaitu Ashraf Sinclair pada 18 Februari baru-baru ini ak1bat serang4n jantong ketika dalam tidur.

Ashraf mula dikenali ramai sejak membintangi filem Gol dan Gincu pada 2005. Ashraf telah berkahwin dengan Bunga Citra Lestari pada 8 November 2008 di Masjid Al Bina Senayan, Jakarta kemudian arw4h telah berhijrah menetap di Indonesia selepas berkahwin dan memulakan kerjaya lakonannya di sana.

Setelah hampir dua bulan pemergian Ashraf, kelihatan Bunga kembali aktif dalam kerjayanya meskipun jelas terpancar di wajahnya bahawa dia masih mengambil masa untuk menerima hakikat akan kehilnganan orang tercinta secara mengejot, seperti anaknya juga, Noah yang begitu rapat akan arw4h bapanya.

Menerusi perkongsian di Instagram thesinclairfamily telah berkongsi satu video yang memaparkan Noah, anak tunggal arw4h Ashraf sedang membaca doa buat arw4h bapanya. Malah kata-kata Noah sebelum membaca doa itu turut mengundang seb4k bagi sesiapa yang menonton dan mendengarnya.

Ikuti perkongsian video itu di bawah :

View this post on Instagram

❤️

A post shared by Ashraf bunga noah (@thesinclairsfamily) on

Rata-rata netizen turut seb4k dan mendoakan semoga Noah menjadi anak yang soleh. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Anak pinterrrr…. Sholeh.. “

” Pandai Noah baca doa untuk Daddy nya di alam barzakh.. Plse continue Noah in your prayers.. “

” Aamiin… Moga Noah sentiasa mendoakan yg terbaik buat daddy ya sayang. Aunty loves u Noah. Moga me besar jadi anak yg soleh. Aamiin.. “

” Anak yg shaleh sdh terlihat dr kecil smoga noah akan menjadi pendamping mmh Unge slma nya.. “

” From KL. Noah semuga menjadi anak yg soleh.. ‘

” Smg Allah SWT menjadikan Noah anak sholeh & berakhlaqul karimah Noah.. “

” Masha Allah.. Senyumnya yg terakhir mrip bgt senyum alm daddy nya.. “

Alhamdulillah.. Sejuk tengok Noah sedekahkan doa buat arw4h bapanya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan Naoh membesar menjadi anak yang baik dan soleh buat ibu bapanya. Semoga Bunga dan keluarga sentiasa kuat dan tabah dan semoga arw4h Ashraf ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG The Sinclair Family by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..