” Halah halah tangan tu. Rasa nak kunyah-kunyah budak ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Alisa Aisyah Yang Menang1s Akibat Tidak Boleh Turun Dari Kerusi Buat Netizen Terhibur. Part Yang Tangan Melambai Minta Tolong Tu Alahai Comel Sangat !!

Diberi nama Alisa Aisyah binti Hairul Azreen, si comel ini antara bayi popular di Malaysia. Anak kedua kepada pasangan Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ini kini sudahpun berusia 11 bulan membesar dengan sihat dan mengikut pekembangan bayi yang sempurna.

Gelagat Alisa yang comel sering mencur1 perhatian peminat. Sejak dari kelahirannya lagi, Alisa sudah menjadi tumpuan. Menginjak usia 7 bulan, mimik mukanya yang mula diperkenalkan dengan makanan awal bayi buat ramai yang menyukainya. Dengan muka berkerut dahi, tergeleng-geleng kepada semuanya ada ketika mula merasai makanan.

Alisa yang kini sudah pandai pandai berjalan kelihatan sangat comel dengan gaya terkedek-kedeknya mengatur langkah. Sering mengikuti gaya abangnya Yusuf Iskandar, Alisa juga dilihat anak yang lasak dan kuat semangat. Sudah banyak lagaknya ala-ala Paskal dikongsikan ketika Alisa bermain dengan Hairul yang mencuit hati.

Menerusi akaun Instagram Alisa Aisyah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Alisa memanjat kerusi namun menang1s tangannya tidak sampai berpaut untuk turun semula. Aksinya melambai-lambai tangan minta bantuan buat peminat ger4m. Comel pandai Alisa minta tolong ye.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

😂

A post shared by Alisa Aisyah Hairul Azreen (@thealisaaisyah) on

Rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Alisa menang1s meminta pertolongan itu. Antara komen-komen netizen :

” Baru dapat tengok muka drama anak camne.. “

” Cute mintak tolong Alisa Alisa hahaha .. “

” Alah kesian stuck. Nang1s pun cantik.. “

” T1pu je nang1s. Memang kuat drama eeeeee.. “

” Tangan tu mintak orang tolong dia!!!.. “

” Diaa panjat dia nangess. Hahaha n0ty gurll.. “

” Pandai dia panggil momma dia pakai tangan mintak tolong. Comelnya!.. “

” Tangan dia tu hahahaha panggil untuk diselamatkan.. “

” Halah halah tangan tu.. Rasa nak kunyah-kunyah budak ni.. “

Jarang boleh tengok Alisa menang1s. Tapi betul lah nang1s pun nampak comel je. Bukan main drama queen dia, nang1s bila mommy hulur tangan senyum melebar terus. Alahai Alisa. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Alisa membesar dengan sihat dan dijauhkan dari sebarang wab4k bahay4. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah Hairul Azreen by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..