” Dapat anak murid macam ni boleh duduk h0spital ment4l laa Cikgu Tini.. ” – Datin Noorkartini

Apabila Ibu Neelofa, Datin Noorkartini Ber Tik T0k Drama Pendekar Bujang Lap0k, Habis Ameera Jadi Mangs4. Cikgu Dan ‘Pakcik’ Dua-Dua Comel. Kreatif Sungguh !!

Datin Noorkartini salah seorang usahawan yang dikenali dengan produk kosmetik keluarannya. Pengasas Young &Ā  Glow foundation ini merupakan ibu kesayangan pengacara dan pelakon terkenal Neelofa. Dilahirkan di Kelantan pada 8 Julai 1966 dan juga pengusaha bersama Naelofar Hijab.

Isteri kepada Datuk Abdul Halim Khan Lall Khan ini mempunyai 9 orang anak termasuk Neelofa, Ameera Khan dan Noor Nabila yang terkenal di kalangan peminat. Kelib4tnya yang sering menemani anak gadisnya ke acara-acara rasmi membuatkan dirinya disenangi ramai kerana sifat peramah dan kuat semangatnya itu.

Sungguhpun sudah menjangkau usia 50-an, wajah Datin Kartini kelihatan muda dan seperti kakak kepada anak-anaknya itu. Turut mempunyai perang4i suka mengukir senyuman kepada sesiapa sahaja membuatkan dirinya disayangi peminat yang mana sehingga kini sudah diikuti oleh 300 ribu orang di Instagram.

Menerusi akaun Instagram, Datin Noorkartini telah berkongsikan satu video Tik T0k beliau bersama anaknya Ameera. Melakonkan babak dalam filem Pendekar Bujang Lap0k, gaya mereka ini mencuit hati terutamanya Ameera yang berlakon menjadi ‘pakcik’.

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan video Tik T0k Datin Kartini dan Ameera ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Pandai doh Aunty main tikt0k. Wat lagi deh.. “

” Kena pulak suara cikgu dengan mummy.. “

” Hahahaha lawak-lawak pandai Datin noorkartini Berlakon.. “

” Aloooo.. Comel lotte cikgu pun.. Anak murid lagi la come.. “

” Chomey Cikgu. Anak muridnya lagi .. “

” Serius comey dooh aunty noorkartini babyy Ameera comel lah. More tikt0k.. “

” So sweet lah anak beranak niii.. “

” Jadi jugok mama tini buat tikt0k.. “

Amboi dua beran4k ni Tik T0k comel betul. Lagi-lagi suara cikgu tu kena betul dengan Datin Kartini. Ameera pun sporting ikutkan je apa mama suruh. Menghiburkan sangat. Apa pun, kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Datin Kartini sentiasa dilindungi Allah dan gembira bersama keluarga tersayang selalu. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Kartini by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..