” Dah macam final AJL… ” – Netizen

Persembahan Duet Shila Amzah Bersama Peserta ICSYVMY3, Clinton Jerome Chua Yang Sangat Gemp4k. Ini Dah Macam Konsert. Suara Sedap Sangat !!

I Can See Your Voice Malaysia musim 3 semakin mewarnai malam Ahad penonton setianya. Episod kali ini membawakan penyanyi hebat, Shila Amzah sebagai artis jemputan. Perlu memilih siapa penyam4r dan siapa penyanyi sebenar, Shila seperti biasa akan dibantu oleh juri penyi4sat tetap dan jemputan.

Bagi minggu ini, pelakon Zara Zya dan Nadiya Nisaa didatangkan khas sebagai penyi4sat jemputan. 6 orang peserta bagi minggu ini dipersembahkan iaitu Adib Aiman Azhari, Nur Diyanah Farah Fadzleen, Wan Irfan Husaimi, Nurul Suffiana Noor Abdullah, Syailman Daniel dan Clinton Jerome Chua.

Studio yang meriah dengan cel0teh penyi4sat jemputan dan gurauan hos Syuk Sahar dan Sean Lee buat episod kali ini sangat seronok ditonton. Ditambah apabila 3 sahabat baik berada dipentas yang sama,Jihan, Shila dan Zara lagi tergelak tengok gelag4t best friend ini.

Menerusi akaun Instagram tv3 malaysia, telah dikongsikan satu sedutan video bagi peserta bernama Clinton Jerome Chua. Shila yang membuat keputusan tepat dengan memilih Clinton ke pentas akhir mendapat tepukan gemur0h apabila mereka mula menyanyi bersama. Padu sungguh suara !

J0m tont0n vide0 di  bawah :

Rata-rata netizen memuji kelunakan suara Clinton dan paduan duet bersama Shila Hamzah ini. Antara komen-komen netizen :

” Sedappppopppppp. Macam tengok konsert.. “

” Ser1us sedap suara dia, aku jeal0us dia jumpa Arianna Grande.. “

” Gemp4k lah duet kali ni . Berbunga berbunga hati I.. “

” His voice so perfect dooo.. “

” How fabul0us is clintonjeromechua.. “

” Dia baru sebut ‘ada’ je dah sedap weh.. Lepastu, selalunya penonton akan s0rak time penyanyi punya part high note je. Tp penonton bers0rak dari mula sampai habis dekat peserta ni.. “

” Mel0mpat I time dia nyanyi tadi hihii dah la cute nyanyi sedap pulak memang 0hsem.. “

” Merem4ng buulu roma dengar suara duet dia orang ni . Memang super duper siyes sedap beb… Cool.. “

” Dah macam final AJL!!!! Shila Hamzah ple4se buat single dengan dia. Dalam 3 bahasa. Melayu, English dan Mandarin. C0nfirm melet0pssss.. “

Memang meriah betul gandingan duet malam ni. Akhirnya jumpa penyanyi sebenar yang betul-betul ada suara yang berkualiti dan sangat power. Dibuai buai perasaan tengok Clinton duet dengan Shila ni. Kami di Berita Kopak mengucapkan tahniah buat Clinton dan semoga bakat nyanyian Clinton semakin bersinar selepas ini.

Untuk tontonan penuh sila kl1k di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG tv3malaysia, Youtube Channel TV9 Malaysia Official by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..