” Caprice tak faham, kenapa depa semua tag Caprice. Ingat Caprice takde calon ke… ” – Caprice

Ini Resp0n Caprice Bila Ramai Yang Tag Di P0sting Mengenai Mira Filzah Mengaku Sudah Berpunya. Part Yang Last Tu Kelakar Lah Bro. Hahaha !!

Pernah bergandingan dalam muzik video Caprice berjudul Baby Sayang, nama pelakon Mira Filzah sering dikaitkan dengan jejaka ini. Caprice yang juga masih bujang digil4i ramai peminat wanita kerana personalitinya dan karisma yang dimilikinya.

Semenjak Mira muncul dalam lagu dendangan Caprice itu, apa sahaja berkaitan pelakon jelita ini akan di‘tag’ kepada namanya oleh para peminat. Peminat yang suka melihat gandingan mereka sering mengus1k supaya pasangan ini berjodohan kerana dilihat secoc0k dan serasi.

Namun sejak terseb4rnya berita tentang Mira bersama jejaka bernama Wan Emir Astar, tambah lagi apabila Mira sendiri membuat pengakuan di sebuah live Instagram bersama seorang ustazah, peminat bertalu-talu men‘tag’ nama Caprice di setiap p0sting media sosial.

Menerusi akaun Instagram, Caprice telah berkongsikan satu video yang memaparkan komennya apabila namanya disebut dalam berita terkini Mira itu. Gelag4t Caprice yang membe bel dalam l0ghat Utara dan aksi masuk almarinya itu buat ramai ketawa. Amb0i lain macam kecew4nya ni. Nang1s dalam almari ke bro !

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelag4t Caprice ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Aloh hal0hhh siann dia. Bertabah brooo… Ahahaha.. “

” Sabar bro… Ada jodoh nasi minyak, takda jodoh nasi bujang jela.. “

” Aloo sian dia meraj0k dahhhhh.. “

” Dah la meng4h baru keluar dari bawah kerusi , dapat pulak berita tu. Terus sor0k dalam almari.. “

” Jarang sangat nak komen but this is funny.. So creative.. “

” Sabar ye Cap, insyallah nanti ada orang jumpa awak dalam almari baju tu.. “

Lucu betul Caprice ni. Dari part keluar bawah kerusi tu dah cukup lucu, apatah lagi masa perg1 menyor0k dalam almari. Betul-betul pr0tes ni. Sampai trademark bang bang bang pun dah lup4. Apa pun, kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Caprice akan bertemu jodoh yang terbaik dan membahagiakan Caprice nanti. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG caprice by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..