” Pel1k betul lah, bawa kereta sambil pegang dan rekod-rekod gambar anak, tak bah4ya ker.. ” – Netizen

Zarina Zainuddin Terima Teg0ran Oleh ‘Mak Cik Bawang’ Gar4-Gar4 Rekod Video Ketika Dalam Kereta. Ini Resp0n Zarina Sendiri, Haaa.. Kan Dah Mendapat !!

Pelakon Zarina Zainuddin sering dilihat berkongsi video-video dan gambar tentang anak-anak kembarnya iaitu Muhammad Razil Azrail (Azil) dan Muhammad Raizal Azrai (Azal) di laman media sosial malah menjadi perhatian warganet akan perkongsian oleh Zarina itu.

Selain bergelar seorang pelakon, Zarina juga sibuk menguruskan perniagaan makanan hasil air tangannya sendiri iaitu pulut kuning dan rendang. Siapa sangka, perniagaan pulut kuningnya itu mendapat sambutan yang sangat baik daripada pelangan-pelanggannya yang memuji akan pulutnya begitu enak.

Hasil perkongsian hidup bersama Dato’ Sri Dr. Abu Raihan Wan Jaafar pada tahun 1993, mereka telah dikurniakan empat orang cahaya mata lelaki. Hampir 22 tahun menyembunyikan identiti suami dan madunya, akhirnya Zarina telah mended4hkan wajah suaminya dan madunya pada 2015 kepada umum.

Menerusi akaun Instagram, Zarina telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama anaknya iaitu Azil sedang berada di dalam kereta keluar untuk pergi membeli surat khabar. Dalam video itu juga, Zarina turut menyanyi sambil merekod videp untuk menghiburkan Azil yang berada di tempat duduk belakang.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah :

Rata-rata netizen terhibur mendengar nyanyian Zarina dalam video itu. Antara komen-komen tersebut adalah berikut :

” Hahahahahha.. Diam je suami kak ina klu suami sy, sy nyanyi dia pun nk nyanyi tp sumb4ng habis punah lagu.. “

” Alhamdulillah baik Azil hari ini.. “

” Happy betul kak  Zarinazainuddin dapat keluar siap nyanyi2 lagi ye.. “

” Lagu lawas jaman masih kecik sekolah dasar.. Lagu Almrhum Farid Harja.. “

” Comell abggg.. Dok diam kt blakang.. “

” Alahai sabarnya akak Zarina kita… “

” Suka tgk… Ceria jer kak Zarina n Azil..Ape tajuk lagu tue kak.. Lama x dgr.. “

Namun, ada seorang netizen telah menegur mengatakan Zarina sedang mamandu sambil merakam video dan hal ini telah mendapat respon daripada Zarina sendiri.

Sebelum komen tu cuba tengok betul-betul video tu. Ada pemandu sebelah tu.. Zarina duduk di kerusi penumpang, malah yang dipandu itu adalah suaminya sendiri. Nasib Zarina seorang yang sabar dan tidak melent1ng, jawab dengan penuh sopan dan berhemah. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Zarina dan sekeluarga sentiasa bahagia selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Zainuddin Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..