” Besarnya.. Siap boleh buka gelanggang badminton dalam rumah.. ” – Netizen

Datuk Lee Chong Wei K0ngsi Video Main Badminton Bersama Anak-Anak Dalam Rumah, Namun Ruang Tamu Rumahnya  Jadi Perhatian Netizen. Woww.. Besar Betul !!

Nama Datuk Lee Chong Wei tidak perlu diperkenalkan lagi. Seorang jaguh dan sangat profesional dalam sukan badminton dan merupakan permata negara kita, Malaysia. Pelbagai kemenangan dan pingat yang diraihnya sehingga ke peringkat dunia.

Untuk pengetahuan, bakat anak kelahiran Bagan Serai Perak ini pada awalnya dikesan oleh Misbun Sidek dan akhirnya Datuk Lee Chong Wei mula menyertai pasukan negara ketika berusia 17 tahun. Kehebatannya di gelanggang amat digeruni oleh pihak law4n.

Umum mengetahui, Datuk Lee Chong Wei telah mendirikan rumah tangga bersama Datin Wong Mew Choo pada 9 November 2012. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki yang diberi nama Kingston Lee yang Lahir pada 12 April 2013 dan anak kedua iaitu Terrance Lee lahir pada 9 Julai 2015.

Menerusi perkongsian terbaru, Datuk Lee Chong Wei telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang bersama anak-anaknya sedang melakukan aktiviti bermain badminton. Malah paling menarik, aktiviti tersebut dilakukan di dalam rumah dan telah menjadi perhatian netizen.

Ikuti perkongsian video itu di bawah :

Rata-rata netizen turut memuji aktiviti Datuk Lee Chong Wei bersama anak itu, malah ruang tamu rumah Dato Lee Chong Wei juga menjadi perhatian. Antara komen-komen netizen adalah :

” He can play badminton IN the house. Imagine how big his house is.. “

” DLCW junior in the making.. “

” Omg sweetnya family Dato Lcw.. “

” It is very nice that watch you play badminton with your kids.. “

” Number 1 become ur home coach! Atta go Datuk.. “

” Terbaik dato’, jangan sm4sh kuat sangat nanti lampu pecah.. “

” See he oso play badminton at home ahhhh !! So nice!!! “

” Besarnya.. Siap boleh buka gelanggang badminton dalam rumah.. “

Wahh seronoknya tengok Datuk Lee Chong Wei main badminton bersama anak-anaknya. Bagus sangat aktiviti ini agar anak-anak tidak merasa bosan sepanjang perintah kawalan pergerakan sedang dijalankan. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap, Datuk Lee Chong Wei sentiasa bahagia dan sihat bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Datuk Wira Lee Chong Wei by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..