” Satu kotak tisu dah habis.. Sed1hnya hero saya men1ngg4l .. ” – Tunku Azizah

Bila Raja Permaisuri Agong, Tuanku Azizah K0ngsi Tonton Cerita Korea, Ramai Pulak Yang Suka. Wahh, Comel Jer Permaisuri Pun Layan Oppa..

Dua minggu lalu, kita telah menerima perkhabaran bahawa Istana Negara mempunyai tujuh petugasnya p0s1tif C0v1d-19. Malah Yang di-Pertuan Agong dan Raja Permaisuri Agong turut menjalani s4ringan kesihatan dan pengesanan C0v1d-19 dan disahkan neg4t1f.

Lanjutan daripada proses s4ringan itu,  Seri Paduka berdua dan keluarga telah menjalani kuar4ntin diri di Istana Negara seperti dinasihatkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia selama 14 hari dan telah berakhir pada 9 April baru-baru ini dan disahkan bebas C0v1d-19.

Susulan pelantikan Al-Sultan Abdullah Sultan Ahmad sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-16 dan Tengku Ampuan Pahang, Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah sebagai Raja Permaisuri, kian bermain di bibir rakyat jelata kerana sangat berjiwa rakyat dan cukup disenangi oleh rakyat jelata.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram milik Raja Permaisuri, Tunku Azizah telah berkongsi baginda telah menonton drama Korea bertajuk Empress Ki . Turut diceritakan oleh Tunku Azizah bahawa bersed1h kerana her0 diminatinya dalam drama tersebut meningg4l dun1a.

Ikuti perkongsian Raja Permaisuri di bawah :

Rata-rata rakyat jelata turut berkongsi kepada Raja permaisuri pelbagai cerita Korea untuk tontonan Tunku Azizah. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cerita neh memang best.. Xsngka dia m4ti.. Ingatkan dapatla bersama.. “

” Tuanku tgok cerita Scarlet Heart Ryeo , saya dpt pastikan 10 kotak tisu habis.. “

” Tuanku Scarlet Heart pun bestt.. ” 

” Tuanku boleh tengok cerita Hwarang pulak Tuanku.. “

” Empress Ki.. Best ni Tuanku.. “

” Yeayy Tuanku pun lyn kdrama jugak.. “

” Cerita ni memang sed1h Tuanku.. Patik pn layan cerita ni.. “

Wahh.. Rupanya Raja Permaisuri bukan sahaja minat memasak, malah minat menonton cerita Korea rupanya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Raja Permaisuri serta keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dan sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Airtangan Tunku Azizah,  Fanpage Tunku Azizah by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..