” Perghh kecik-kecik dah ada bakat tiktok ni.. ” – Aeril Zafrel

Aeril Zafrel Kongsi Video Aya Soffya Sudah Pandai Mengangguk Kepala Apabila Mendengar Alunan Muzik Buat Ramai Terhibur.  Pandai Si Ayah Cover Yer !! 

Pelakon lelaki popular iaitu Aeril Zafrel yang kini semakin bahagia bersama isterinya, Wawa Zainal dan tiga orang cahaya mata mereka turut sama popular sepertinya yang dikenali sebagai, Ahmad Fakhruddin Attar 7, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa 5 dan Ayya Soffya 4 bulan.

Selain bergelar pelakon, Aeril Zafrel dan isteri, Wawa juga merupakan usahawan berjaya. Pasangan ini mempunyai perniagaan kosmetik yang telah diusahakan selama tiga tahun membuahkan hasil. Malah perniagaan mereka juga  turut menjadi inspirasi buat ramai diluar sana.

Sejak tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP ) ini, dilihat Aeril semakin aktif menghasilkan video lawak yang dikongsikan menerusi laman sosial peribadinya dan telah berhasil menghiburkan ramai pengikut. Malah, Aeril juga dikatakan pengguna ‘tegar’ aplikasi yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan iaitu TikTok.

Menerusi perkongsian terbaru, Aeril telah memuat naik satu video bersama anak kecilnya, iaitu Ayya Soffya. Kelihatan Ayya yang berada di atas Aeril sangat seronok bermain dengan ayahnya. Kapsyen Aeril pada posting tersebut buat ramai terhibur lebih-lebih lagi video yang dikongsikan itu.

Tonton video tersebut di bawah  :

View this post on Instagram

Perghh kecik2 dah ada bakat tiktok ni

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Rata-rata netizen sangat terhibur dengan video yang dikongsikan Aeril itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Hahahahha mewarisi bakat bapak dia.. “

” Ada tangan kat belakang leher copia.. “

” Kau tekan2 leher anak kau ya aerillllll.. Hahaha.. “

” Kecik² dah ajar copia main tiktok dia ni  tak sia² dpt gelaran Juara Tiktok.. “

” Copia Selalu tengok hayla buat tiktok dia pun nak jugak.. “

” Tangan tu main peranan.. “

” X aci… Bukan copia gerak kepala sendiri.. “

Kelakar betul lah Aeril. Awal-awal pandai jer cover, tapi past last tu memang kant0i tangan Aeril yang anggukkan kepala Ayya. Kesian Ayya terpaksa layan kerenah si ayah. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Aeril bersama keluarga sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aeril Zafrel by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..