” Wei boleh turun ‘peran4kan’ ni. Haha.. “

Video Achey Melayan Anaknya, Tiara Bermain Gelungs0r Tangga Buatan Sendiri Buat Ramai Terhibur. Amboi, Seronok Sungguh Ni. Dalam Rumah Pun Boleh Jadi Taman Permainan !!

Pelawak terkenal Achey merupakan salah seorang anggota kumpulan lawak Bocey. Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir bin Hamzah turut terlibat dalam bidang pengacaraan, lakonan dan penyampai radio. Beliau merupakan juara Bintang Mencari Bintang musim pertama terbitan TV3.

Sepanjang penglibatan Achey dalam dunia seni, beliau pernah memenangi Artis Baru Lelaki Popular dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian pada tahun 2013. Selepas itu, beliau telah banyak mendapat pencalonan dalam pelbagai anugerah.

Achey telah berkahwin dengan Nur Hassanah Yahya atau lebih dikenali dengan nama Anne dan mempunyai seorang anak perempuan, Nur Tiara Zinnirah. Tiara merupakan anak angkat buat pasangan ini yang dijaga sejak kecil lagi. Kehadiran Tiara menyinari lagi hidup Achey dan isterinya.

Menerusi akaun Instagram, isteri Achey iaitu Anne telah berkongsi video suaminya melayan anak kesayangan iaitu Tiara bermain gelungsur. Disebabkan tidak boleh keluar rumah apatah lagi untuk pergi ke taman permainan, akhirnya Achey mencipta gelungs0r dengan menuruni tangga.

J0m tont0n video dibawah :

Rata-rata netizen terhibur melihat gelag4t anak-beran4k ini. Antara komen-komen mereka :

” Adeh umah xda tangga lau tidak dh main gak mcm ni hahahaa.. “

” ‘Sebelah tangan je mama kau tarik’ got me like.. “

” Ya Allah puashati kan dpt layan anak.. “

” X s4k1t ke b0nt0t tu.. “

” Wei boleh turun peran4kan ini. Haha.. “

” Kuat la akak tr1k ehhe.. “

” Try la dr atas tu confirm laju best.. “

Wah, mesti seron0k Tiara dapat main gelungs0r unik ni. Sekurang-kurangnya dapatlah memberikan keseronokan berada di rumah walaupun kadang kala akan menyebabkan keadaan rumah bersep4h. Apa yang menarik, kuat sungguh Anne menarik mereka berdua menuruni gelungs0r tangga. Hebat !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anne Achey by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..