” Jaga jaga, jang4n cuba nak menyor0k dalam boot atau pun nak mel4wan pihak berku4sa.. “

Vide0 Lara Alana Menang1s Apabila Terp4ksa Berpat4h Balik. Amb0i, Lara Nak Pergi Mana Tu. Kena Duduk Rumah Diam-Diam Tau !!

Sebut sahaja nama Lara Alana, pasti anda tahu bahawa dia merupakan anak kepada pasangan selebriti popular, Scha Alyahya dan Awal Ashaari. Populariti Lara sama seperti ibu bapanya kerana beliau mempunyai pengikut yang sangat ramai di laman Instagram miliknya.

Scha dan Awal telah mewujudkan laman Instagram anak kesayangan mereka sejak dari Lara dilahirkan lagi. Mereka mengendalikan akaun Instagram tersebut dengan berkongsi apa sahaja aktiviti Lara sejak kecil hingga sekarang untuk tatapan peminat.

Kini Lara sudah berusia 6 tahun dan mempunyai sejumlah 3.9 juta orang pengikut. Wow, ramai sangat kan! Ini terbukti melalui kemenangan Lara dalam Personaliti Media Sosial Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian pada tahun 2016.

Menerusi akaun Instagram, video Lara Alana menang1s teres4k-es4k ketika di dalam kereta telah dikongsikan. Ad01, Lara nak ke mana tu? Kena duduk rumah tau dalam tempoh PKP ni. Jangan sed1h-sed1h tau.

J0m kita tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen memuji kecomelan Lara walaupun tengah menang1s. Antara k0men-k0men mereka :

” Panjang btl munc0ng blh ikat.. “

” Asal tuuuu kesian nya.. “

” Hahaha.. nang1s pun comel!!! “

” Eeee comelnyaaaaaa mlut munc0ng mcm tuu .. “

” Comel nye Lara Alana bambam nang1s.. “

” Comelnyaaaa. Mulut tu meraj0k.. “

” Comelnya.. Walaupun mulut munc0ng… “

Alahai, menang1s pun comel kan. Sebenarnya video ini merupakan video lama Lara. Ia bukanlah dalam tempoh PKP ini. Video ini dikongsikan untuk menggambarkan perasaan apabila terseremp4k dengan pihak berku4sa dan terpaksa berpat4h balik. Sed1h bukan !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lara Alana, Scha Alyahya by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..