” Comelnya D0raemon ni, rambu-rambu apron. Haha.. “

Vide0 Gelag4t Harith Iskander Memasak Di Dapur Menghiburkan Netizen. Cantik Sungguh Apron Dan Siap Buat Suara D0aremon Lagi. Kelakar Sangat !!

Pelakon dan pelawak terkenal Malaysia iaitu Harith Iskander merupakan salah seorang daripada pelawak berdiri antarabangsa dicalonkan untuk Laugh Fact0ry’s Funniest Person In The World.  Beliau dikenali sebagai “G0dfather of the Stand-Up Comedy”.

Harith telah memenangi Anugerah Asia’s Best Stand-Up Comedian oleh majalah Asia pada tahun 2014.  Beliau turut berlakon dalam filem Hollywood, Anna and the King sebagai Nik0rn pada tahun 1999. Beliau turut menulis cerita bagi filem Cuci dan Hanya Kawan.

Harith juga pernah menyumbangkan suaranya untuk filem dokumentari pendek yang bertajuk Senaman Asas Kesihatan terbitan Kementerian Kesihatan Malaysia pada tahun 1998. Beliau pernah memenangi pertandingan The Funniest Person in the World pada Disember 2016.

Menerusi akaun Instagram, satu vide0 telah dikongsikan oleh isteri Harith, Dr Jezamine Lim menunjukkan suaminya ini memasak di dapur. Beliau menerj4h secara senyap-senyap dan merekodkan gelag4t suaminya. Namun re4ksi Harith sangat menghiburkan.

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur melihat gelag4t Harith dan ramai merasakan isteri beliau beruntung mempunyai suami yang boleh menghiburkan hati. Antara komen-komen mereka :

” All man should do like this to entertain the wife .. “

” Lawanya apronn haha.. “

” Haha…sweet…rambu-rambu apron..haha.. “

” Ya Allah! So comel la! Cuteness overl0ad.. confirm sedap ni.. “

Apron pun ada frill2 comel betul!.. “

” Cantik nya apron.. “

” Lol..you such a lucky w0man Jezzzz!.. “

” Comelnya D0raem0n ni.. “

Alahai, sweet dan comelnya gurau senda Harith kepada isterinya. Beruntung Dr. Jezamine dapat suami yang begitu menghiburkan dan rajin membantu kerja-kerja di dapur. Semoga hubungan Harith dan Dr. Jezamine berkekalan hingga ke jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr. Jezamine Lim by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..