Lihak Reaksi Dan Mimik Muka Syeriv Samheizy Yang Terkej0t Apabila Disakat Oleh Ibunya, Syatilla Melvin

Tak Tahu Nak Kesian Ke Nak Gelak, Menggelabah Ter0kkk !!

Syeriv Samheizy, anak kepada pasangan pelakon Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin tidak perlu diperkenalkan lagi. Muka dan gelagatnya yang comel sentiasa menarik perhatian netizen. Wajahnya bukan sahaja comel, tapi kelihatan sangat kacak pada usianya.

Syeriv juga mempunyai ramai peminat. Sehingga kini akaun instagramnya mempuya 938 ribu orang pengikut yang dikendalikan oleh ibunya sendiri, Syatilla Melvin.

Ramai peminat tertunggu-tunggu update terbaru, sama ada gambar atau video-video gelagat Syeriv dimuatnaik di instagram. Telatahnya yang comel itu membuatkan ramai yang terpikat.

Menerusi akaun Instagram, Syatila berkongsi video Syeriv yang terper4njat apabila ditegur. Melalui video itu, Syeriv kelihatan pergi ke rak televisyen sambil memegang peralatan audio di atas rak tersebut.

Tiba-tiba ibunya memanggil namanya dan dia akhirnya terkej0t. Mimik muka Syeriv yang menggelabah itu membuatkan ramai yang terhibur dengan gelagatnya yang comel.

Ditambah pula dengan potongan rambutnya yang seperti watak pekan dalam filem Batu Belah Batu Bertangk0p membuatkan Syeriv bertambah-tambah comel.

Syeriv akhirnya tersengih apabila mendengar ibunya gelak sambil merekod videonya itu.

Jom tonton video penuh di bawah :

” Bila PEKAN tekejut.. “

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Syeriv. Antara komen-komen peminat :

” Awat mat yip mcm pekan? Hahaha hensem giler!.. “

” Hahahahah mat yip mak hang mmg lawak.. la peturun Kat hang… “

” Hahaha…pekannn pulangkan telur ikan tembakul makkkk nakkk.. “

” Hahahahahha jahatnyaaa pnggil pekan tp mmg samaaa.. Comellllll ah.. “

” Kak @samtilla glak kmi dgaq pown nk tergelak dh.. mcm hali lintaq kott.. siap mat yipp terkjut beruk dia.. “

” Kuajaq mak hg ni matyip hahahahhahahahahahahaa mau tak gelabah bewak kawan tu, mula mula dngq mcm syeriv tiba tiba ada pah plk dah kot blkng.. “

” Adoy maknya pun buat hal lah . terkekek kekek dengar dia gelak.. “

Alahai Syeriv, tak pernah tak comel. Nasib lah Syeriv, hang dapat mak pak kuat menyakat. Kami pun tumpang sama duk gelak kat hang, Syeriv.

Apa-apa pun kami di Berita Kopak mendoakan Syeriv membesar dengan sihat dan bijak, semoga menjadi anak yang soleh dan berguna kepada ibu bapa, keluarga, agama, bangsa dan negara.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syeriv Samheizy by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..