Ketika Mark Adam Baru Nak Mula Menyanyi Atas Pentas, Ada Seorang Wanita Menjer1t ‘ I Love You ‘

Apa Yang Mark Adam Lakukan Selepas Itu Betul-Betul TAK SANGKA. Part Yang Nyaris Nak Jat0h Tert0nggeng Tu Alahai Kesiannya !!

Siapa yang tidak kenal penyanyi kelahiran Cebu, Filipina, Mark Adam yang kian mengukir nama di Malaysia dengan lagu-lagu berjudul Pencuri, Si Katak, Marry Me dan banyak lagi.

Mark Adam yang juga merupakan seorang guru vokal ini lebih dikenali di Malaysia berbanding negara kelahirannya.

Mempunyai personaliti yang sangat bersahaja, sentiasa merendah diri, menghormati orang lain dan berperwatakan kelakar membuatkan Mark Adam sangat disenangi ramai.

Mark Adam, jika buka mulut sahaja sudah kelakar. Inikan pula perbuatannya yang bersahaja, biasanya mencuit hati sesiapa yang melihatnya.

Menerusi akaun Instagram, sebelum ini Mark Adam pernah berkongsi video semasa membuat persembahan atas pentas di Kolej Profesional Mara, Seri Iskandar.

Ketika Mark Adam baru nak menyanyi, ada seorang wanita yang berada di meja di bawah menjerit ‘I love you’. Mark Adam tidak jadi untuk meneruskan nyanyian dan bertanya kepunyaan siapakah suara itu.

Mark kemudiannya terus turun dari pentas mencari wanita itu.

Apa yang kelakarnya, semasa Mark Adam berjalan menuju wanita itu, Mark Adam nyaris terjatuh tert0nggeng. Seterusnya, apa yang Mark Adam lakukan pada wanita itu memang betul-betul tak sangka. Alahai sweet sangat !!

Korang layan sendiri lah yer video di bawah. Nanti tak suspen pula kalau admin cerita awal-awal.

Jom tonton video di bawah :

” So much fun, thank u so much everyone at Kolej Profesional Mara Seri Iskandar, today u made the world a better place to live, keep it up, goodluck and all the best to everyone.. “

Memang serius sporting g1la lah Mark Adam ni. Rata-rata peminat terhibur dengan aksi Mark Adam yang spontan dan bersahaja itu. Antara komen-komen peminat :

” Terbaik lah @markadam1079.. ”

” Sporting la mark.. ”

” Mark adam kamu memang lelaki budiman.. ”

” Hati2 @markadam1079.. ”

” Such a funny charmer you are, Mark! Haha.. “

” @markadam1079 mmg nk terjat0h atau saja2 buat.. ? “

Alahai serius lawak Mark Adam ini. Sporting je layan peminat dengan selamba. Walaupun bersahaja, tapi dapat mencuit hati peminat.

Kami di Berita Kopak mendoakan Mark Adam terus berjaya dalam bidang yang diceburi. Teruskan menceriakan hari-hari kami dengan karya yang kreatif.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Mark Adam by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..