Seorang Tukang Cuci Terharu Dan Menangis Terima Kej0tan Daripada Pelajar Dan Guru Sekolah

Video Ini Buat Ramai Yang SEBAK !!

MOODY, Alabama – Seorang tukang cuci sekolah rendah dipanggil ke gym beberapa minggu yang lalu, dia diberitahu ada kekot0ran yang perlu dibersihkan.

Tatapi apabila tukang cuci yang bernama Mr Eugene itu berjalan masuk ke dalam gym di Moody Elementary School di Moody, Alabama, dia disambut dengan sorakan yang kuat dari murid darjah tiga sekolah itu.

Mereka berkumpul untuk mengejutkan Mr Eugne yang sangat disenangi ramai sempena Hari Tukang Cuci Kebangsaan.

Video ini telah dimuatnaik ke laman sosial Facebook sekolah dan telah ditonton lebih daripada 25,000 kali. Mr Eugene kelihatan tersentuh dan terharu dengan kej0tan yang diberikan oleh murid-murid dan guru sekolah itu.

Pada hari istimewa itu, murid-murid memberikan hadiah dan kad disamping membawa sepanduk tertulis ‘ Terima kasih, Eugene kerana sentiasa memberi bantuan ‘.

Seorang guru yang bernama Andrea Orr memuat naik video ini ke laman Facebooknya. Video beliau telah dilihat lebih daripada 200,000 kali.

Pada permulaannya setelah diberitahu ada kekotaran yang perlu dibersihkan, Mr Eugene segera mengambil mop dan bahan pencuci dan membawa masuk ke dalam gym itu.

Apabila Mr Eugene melangkah kami masuk, semua murid-murid yang berada dalam qym itu menjer1t serentak ‘suprise’, Mr Eugene terkej0t dan akhirnya menyapu tangan di muka kerana sebak dengan sambutan yang diberikan.

Difahamkan Mr Eugene bertanggungjawab membersihkan kawasan sekolah hampir sembilan tahun. Seorang guru mengatakan kebaikannya dan interaksi dengan pelajar membuat dirinya sangat disenangi ramai.

” Saya benar-benar terperanj4t. Saya tidak menyangka sama sekali.. ” kata Mr Eugene.

Perkongsian video ini membuatkan ramai yang sebak dan terharu atas sambutan yang diberikan kepada Mr Eugene.

Walau siapapun dia, tanpa mengira pangkat dan darjat, jasanya dan kebaikannya terhadap semua dapat menyentuh hati orang disekelilingnya dengan melakukan pekerjaan yang ikhlas.

Semoga Mr Eugene terus berkhidmat dengan cemerlang dan sentiasa disenangi ramai.

Jom tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : Andrea Orr by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..