” Ad0iii bila Bell berlagak jadi orang kaya, memang Champion lah.. “

Video Parodi Melet0p ‘Lelaki Berlagak Kaya’ Gandingan Bell Ngasri, Azza Elite Dan Jihan Muse, Memang Tak Pernah Mengecew4kan. Berlagak Betol  Ko Bell !!!  

Ngasrizal Ngasri dilahirkan di Hospital Assunta, Petaling Jaya. Beliau merupakan seorang pelakon, pengacara dan pelawak Malaysia. Dan merupakan anak kepada penyiar terkenal, Ngasri Sain dan adik kepada Naszeli Ngasri serta abang kepada Anne Ngasri dan Darling Ngasri.

Pelakon yang lahir di dalam keluarga berd4rah seni ini, dikenali dengan sifat humornya. Ada sahaja idea lawak yang dikongsikan kepada peminatnya. Siapa sahaja yang tidak pernah terhibur dengan aksi lawak spontannya itu.

Beliau juga seringkali membaut video-video paradi bersama pelawak terkenal Jihan Muse dan juga Azza Elite. Gandingan mereka telah menghasilkan video parodi yang menghiburkan. Inilah yang membuatkan peminat sentiasa menanti video dari mereka.

Bell Ngasri seringkali memuat naik video humor yang dikongsikan untuk menghiburkan peminatnya. Terbaru, Bell Ngasri memuat naik video Sketsa Parodi Melet0p ‘ Lelaki Berlagak Kaya ‘ lakonan Bell sendiri, Azza Elite dan Jihan Muse. Gandingan ketiga-tiga pelakon ini pastinya menghasilkan parodi melet0p yang bersahaja dan kelakar.

Video parodi tersebut dilakonkan di sebuah kedai swarovski. Kisahnya bermula apabila dua orang wanita lakonan Azza Elite dan Jihan Muse ingin membeli barangan hiasan diri di kedai swarovski. Di kedai tersebut, berlaku pereb0tan antara dua wanita itu untuk mendapatkan gelang yang sama.

Tiba-tiba datang seorang lelaki lakonan Bell Ngasri  yang kemas berpakaian seperti orang kaya memberhentikan pereb0tan mereka itu. Dengan lagaknya memberitahu ingin membeli kesemua gelang tersebut dan termasuk dua wanita itu sekali. Amboii sembang lebih ye Bell !!!

Apa yang menariknya lagi, setelah lelaki itu berkata demikian, pemilik kedai tersebut telah memar4hi lelaki tersebut. Pemilik kedai tersebut meminta lelaki tersebut membuat kerja. Alahai rupa-rupanya ‘cleaner’ sahaja. Adoii Bell.. Bell..

Ini antara sedutan di dalam video parodi meletop tersebut :

Azza : Aduii cantiknya berapa harga ni..

Mereka berebut gelang pulak dah !!!!

Bell : Boleh saya tahu apa masalah dua orang ni. Barang yang diorang nak tu takpae bagi saya yang beli..

Bell : Awak bungkus kesemua tu termasuk dua orang tu sekali ..

Azza : Laaa hang ni pekerja ja..

Jihan : Oo kuli.. kuli..

Ini video yang dimuat naik oleh Bell Ngasri :

” T0long bungk0s dua2 pompuan tu, ger4m psl swarovski pon nak bg4duh. Azza Zawari, Jihan Muse parodi melet0p. “

Rata-rata peminat dan pengikut Bell Ngasri memuji lakonannya dan merasa terhibur setelah menonton video parodi meletop tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Champion betul la ko bell. “

” Hang ni bell ngasri kalo ckp x leh bwk bincang langsung hahahahaaaaa bungk0s katanya. “

” Hahah aduh lawak betol. “

” Ko paling champion bell ngasri. “

” Ger4m aku tgk ko bell. “

” Hang mmg lawak ah. “

” Adoii pagi2 buat aku gelak ko ni Bell. “

Dan di bawah ini pula video penuh Parodi Meletop :

Geng-geng parodi meletop ni memang lawak-lawak semuanya. Lagi-lagi Bell Ngasri.. tak pernah tak lawak..

Kami di Berita Kopak mendoakan Bell Ngasri  terus dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan. Amin,

Selamat berpuasa untuk semua geng Parodi Melet0p !!!

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Bell Ngasri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..