” Adoii Kesian Keisha, j4hat betul Mommy ..”

Video Nabila Prank Anaknya Keisha, Reaksi Keisha Terkej0t Memang C00l Gile.. Mommy Pulak Macam Nak G1la Ketawa !!!

Nabila Huda binti Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Nabila Huda ialah seorang pelakon wanita Malaysia. Beliau yang mula menempa nama menerusi watak-watak antag0nis.

Nabila Huda merupakan anak sulung kepada legenda rock terkenal Suhaimi Abdul Rahman (Amy Search) daripada kumpulan Search. Nabila memulakan kerjaya lakonan pada 2001 menerusi peranan yang tidak dikreditkan dalam Lagi-Lagi Senario arahan Aziz M. Osman.

Nabila Huda dilahirkan pada 2 Disember 1984 di Kuala Lumpur. Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Abil mempunyai empat adik-beradik berlainan ibu iaitu Irisha Myra, Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan Qaqa At-Tameemi.

Siapa yang tidak mengenali Nabila Huda, seorang pelakon yang mempunyai perangai yang ‘happy go lucky’ dan g1la-g1la. Ada sahaja idea kel4kar yang akan dikongsikan oleh beliau buat tatapan pengikut dan peminatnya di laman Instagram.

Menerusi entri terbarunya di laman Instagram, Nabila Huda telah memuat naik sebuah video. Video tersebut adalah mengenai Pr4nk yang dilakukannya untuk anaknya Keisha. Rakaman video tersebut dibuat oleh Nabila sendiri.

Pr4nk tersebut bermula dengan keadaan yang tenang pada awalnya. Keisha sedang makan dan menj1lat-j1lat jarinya. Sedikitpun tidak dijangkakan oleh Keisha ada sesuatu yang berlaku kepada dirinya selepas itu.

Nabila Huda yang sedang minum air sambil melihat Keisha yang sedang ralit menjamu selera terus sahaja menyemb0r air tersebut dari mulutnya ke muka Keisha. Keisha yang sedang ralit makan terus sahaja terkej0t dan menjerit. Nabila pada mulanya ingin menahan ket4wa, tetapi terus tidak mampu lagi dan terus berdek4h-dek4h.

Keisha tersenyum sambil membebel-bebel kepada ibunya. Nabila yang melihat reaksi Keisha yang terkej0t tidak berhenti-henti ket4wa. Bert4bahlah Keisha, nasiblah dapat mommy yang kuat mengusik. Hehehe !!!

Ini antara sedutan di dalam video tersebut :

Nabila Huda sedang minum air, manakala Keisha sedang ralit menj1lat jarinya.

Nabila menyemb0r air dari mulutnya tepat ke muka anaknya Keisha.

Adoii terkej0t Keisha !!!

Nabila terus ketawa melihat reaksi Keisha yang terkej0t.

Nabila : Keisha tahu  tak, Keisha terkej0t epik g1le.. Ha haa haaa

” The best pr4nk ever in my life !!!! HAHAHAHHAHAHAHAHA !! S1ck mom. “

Rata-rata pengikut dan peminat Nabila Huda merasa terhibur dan ada juga yang kasihan pada Keisha. Ini komen-komen mereka :

” The fact that she’s still smiling and doesn’t get m4d, argh she’s so precious!. “

” This is too funny kak abil kes1an keisha. “

” HAHAHHAHAHAHAHAH! Wehhhh, kes1annn nyaaa keishaaaa. “

” Tersemb0r air I jugak. Boleh ment4l dapat mak masuk air macam ni’ “

” Sp0ntan tgel4k pg2 but4 ni, ep1k sgt. “

” Tak tahu mana satu lagi kel4kar, the pr4nk or your laughter??? HAHAHAHAHA. “

” Ser1us lawak g1la muka keisha terhib0r tengok wei. “

” Aku tunggu je ket4wa abil tu berbunyi. Sekali.. Hambik ! Pec4h ! . “

” Bert4bah la keisha dpt mamy ting tong!!. “

Seronoknya Nabila perkenakan anaknya Keisha kan? Begitulah kehidupan sekiranya tiada gurau senda pastinya tiada keceriaan. Dengan gurau senda inilah lahirnya kemesraan.

Kami di Berita Kopak mendoakan Keisha terus membesar dengan sihat dan berjaya di dunia dan juga di akhirat hendaknya. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Nabila Huda by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..