” Mami, ini salah satu kejayaan Mami yang tidak sempat Mami tengok.. “

Video Yang Memaparkan Salah Satu Kejayaan Arw4h Faziani Rohban Yang Tidak Sempat Dilihat Oleh Arw4h, Sangat Memberi Inspirasi. Dina Tahu Mami Akan Happy Bila Melihat Ini !!!

Pemerg1an pengasas Dnars Skincare, Faziani Binti Rohban Ahmad menemui Ar Rahman pada 18 Me1 yang lalu, sangat memberi kes4n bukan sahaja kepada keluarganya malah seluruh rakyat Malaysia turut menyatakan kesed1han mereka.

Kesed1han dan kerinduan sudah pasti menjadi teman setia ketika ini. Setiap yang berlaku semuanya telah diatur dan ditetapkan oleh Allah SWT. Tiada siapa pun yang m4mpu mengh4lang ketetapan itu. Keku4tan untuk terus redha di atas apa yang terjadi ini sangat diperlukan bagi keluarga ini.

Setelah pemerg1an arw4h Faziani, banyak kebaikan arw4h yang telah diceritakan. Satu persatu ters1ngkap sebagai inspirasi dan pengajaran buat kita yang hidup di dunia ini. Perginya arw4h di bulan yang penuh rahmat dan diambil ny4wa ketika sedang menghantar bantuan ke sekolah pondok di Thailand sangat dicemburu1 ramai.

Menerusi ruangan Instastory, anak kepada arw4h Faziani, iaitu Irdina Hakim Jasman telah memuat naik sebuah foto ibunya bersama kapsyen yang sangat mengharukan tetapi memberi semangat kepadanya untuk meneruskan kehidupan tanpa arwah bondanya di sisi.

Menurut Irdina atau mesra dipanggil Dina, seminggu sebelum arwah bondanya Faziani Rohban meningg4l dunia, arwah pernah berpesan kepadanya sekiranya bondanya tiada lagi janganlah sesekali bergad0h antara adik beradik untuk berebut harta yang ada.

Dan ini yang dibalas Dina setelah arwah bondanya berkata sedemikian :

” Kalau bonda nak pergi, kakak tak nak harta tapi kakak mahu akal fikiran sebijak Mami serta semangat kent4l yang tak pernah p4tah seperti Mami. “

Di akhir luahannya, Dina berharap beliau mampu menjadi seperti arw4h bondanya yang merupakan seorang yang ku4t dan t4bah melalui pelbagai cabaran dan ujian untuk berjaya dan membesarkan mereka daripada tidak punya apa-apa.

Di bawah ini adalah paparan skrin yang diambil daripada ruangan Instastory Dina:

Dan Dina juga memuat naik sebuah video di ruangan Instastorynya. Video tersebut menunjukkan suasana di dalam kapal terbang, di mana tempat duduknya dipenuhi dengan jenama produk kosmetik Dnars.

Menurut Dina, ini adalah salah satu kejayaan arwah bondanya bersama Dnars Indonesia yang arw4h bondanya tidak sempat melihatnya. Namun begitu, Dina menyatakan arw4h bondanya pasti bergembira sekiranya melihat semua kejayaan ini.

Di bawah ini adalah video tersebut :

Sesungguhnya pemergian arw4h Faziani Rohban sangat memberi pengajaran dan inspirasi buat kita yang masih hidup. Selagi kita bergelar manusia selagi itu kita hamba kepada yang Maha Esa. Selagi kita bernyawa, selagi itu kita perlu bersyukur dan menikmati kurniaan Allah. Hargailah insan-insan yang masih ada disisi kita.

Kami di Berita Kopak mendoakan adik Irdina terus tabah dan kuat serta dipermudahkan oelh Allah dalam segala urusanmu dik. InshaAllah. Amin.

Kami tahu Dina sekuat dan setabah Arw4h bondamu.

ALFATIHAH  Buat arwah Faziani Rohban, Semoga Rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Dnarfaziani by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..