” Hari ini Aafiyah sempat ikut ibu buat tawaf sunat.. “

Datuk Seri Siti Nurhaliza Berk0ngsi Gambar-Gambarnya Ketika Berada Di Masjidil Har4m. Alahaiii Comelnya Aafiyah Ni pakai Tudung !!

Nama Datuk Seri Siti Nurhaliza tidak asing lagi di seluruh Asia. Penyanyi nombor satu Negara ini sentiasa mengharumkan nama Negara walau dimana sahaja beliau berada. Datuk Seri Siti Nurhaliza memulakan kerjaya seninya ketika beliau berusia 16 tahun selepas menyertai pertandingan Bintang RTM.

Single pertama nyanyian Datuk Seri Siti Nurhaliza berjudul Jer4t Percintaan. Lagu Jer4t Percintaan telah memenangi Anugerah Juara Lagu ke 11, Anugerah Lagu Balada Terbaik dan Persembahan Terbaik. Datuk Seri Siti Nurhaliza juga pernah memenangi Grand Prix Champion Di Acara Voice Of Asia pada tahun 2002.

Terkini Datuk Seri Siti Nurhaliza bersama keluarganya telah berangkat ke Tanah Suci Mekah bagi menunaikan ibadah Umrah. Datuk Seri Siti Nurhaliza juga turut membawa Puteri sulungnya iaitu Siti Aafiyah pergi bersama menunaikan ibadah Umrah.

Datuk Seri Siti Nurhaliza telah memuatnaik gmbar-gambar bersama Suaminya Datuk Sri Khalid dan anaknya Siti Aafiyah. Mari kita saksikan bersama gambar-gambar yang dik0ngsi oleh Datuk Seri Siti Nurhaliza ini :

” Alhamdulillah diberi kesempatan sekali lagi untuk berada di Masjidil Har4m pada bulan Ramadan yang mulia ini. Hari ini Aafiyah sempat ikut ibu tunaikan taw4f sun4t .. “

” Pengalaman yang sangat bermakna buat saya & suami. Saya dapat tahu ramai juga jemaah kita di sini yang datang bersama penerbangan @AmalbyMH. “

” Memang Sangat puashati dengan perkhidmatan yang disediakan. “

” Comelnya Aafiyah pakai tudung “

” Alhamdulillah, Terima Kasih Allah “

” Semoga kekal bahagia hingga ke Syurga “

” Alhamdullillah saat yang saya rindukan berbuka di masjidil har4m.. kurma & air zam zam serta duduk bersama saudara islam yang lain , tak mengenal pangkat & usia .. “

” Alhamdullillah Tkasih Ya Allah , Terima kasih @amalbymh Terima kasih @mkmticketravel “

” Berbuka bersama Air Zam-Zam dan Kurma “

Rata-rata peminat terharu melihat gambar yang yang dikongsi oleh Datuk Seri Siti Nurhaliza. Antara komen-komen peminat ialah :

” Gambar ini memberi seribu makna. Tumpang bahagia untuk Kakiti “

” Alhamdulillah.. Seron0knya.. Doakan km juga berkesempatan ke sana juga “

” Tokti cantiknya. Tringat zmn2 90an..”

” Alhamdulillah. .moga Tok Ti n keluarga dipermudahkan segala urusan disana,, doakan kami sekali ya Tok Ti hehehe “

” Alhamdulillah… Semoga Tokti Sihat2 D Tanah suci Mekah sama Familynya Aaminn..”

” Alhamdulillah .. ya ampun comel nya Aafiyah , tokti tolong tarik tudung Aafiyah kebelakang sikit , kesian dia nak tertut0p mata dah ” 

” Alhamdulilah. Selamat menunaikan ibadah Umrah lady boss @ctdk “

” Semoga dalam rahmat dan kasih syg Allah selalu “

” Semoga sihat2 saja seisi keluarga di sana.”

” Ya Allah seronok nya berpeluang ke sana.. doa2 kan kami juga ya.”

” Alhamdulillah. semoga umroh nya mabrur. terkabul semua doa2 @ctdk sekeluarga.. Aamiin “

Comel betul Siti Aafiyah ni, memang seiras betul dengan ibunya. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Datuk Seri Siti Nurhaliza serta keluarga mendapat Haji yang Mabrur.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Nurhaliza by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..