” Saya p4nik dan cem4s sangat, hanya Allah saja yang tahu, macam orang g1la dah.. “

Video Detik Cem4s Anak Dato’ Aliff Syukri, Qadejah Hilang Di Pasar Buat Ramai Yang Terkej0t !!!

Siapa lagi yang tidak kenal, sebuah nama besar di negara ini iaitu Dato Aliff Syukri bin Kamarzaman, salah seorang anak kepada pengasas produk kosmetik, Rozita Binti Ibrahim. Dato’ Aliff Syukri mula terlibat dalam dunia perniagaan sejak berumur tujuh tahun lagi.

Walaupun sudah berjaya dan memiliki kekayaan, Dato’ Aliff Syukri tidak terus mendongak ke langit, malah Dato’ Aliff seringkali melihat kepada golongan yang sus4h dan memerlukan bantuan. Isterinya Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid pula adalah tul4ng belakang kepada perniagaannya.

Penglibatan Dato’ Aliff Syukri dalam dunia perniagaan adalah berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai. Berasal yang dari keluarga sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen dari apa yang diperolehinya.

Dato’ Aliff Syukri memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya yang memaparkan anaknya Qadejah atau panggilan manjanya Cess sedang menangis. Dato’ Aliff Syukri menyatakan anaknya Qadejah hilang di Pasar Stadium Shah Alam.

Menurut Dato’ lagi, beliau sangat bersyukur keranan Cess tidak dicul1k dan menemuinya semula bersama dengan orang awam yang menjaganya. Perasaan Dato’ dan isterinya sangat p4nik dan cem4s ketika itu, seperti orang g1la berlari-lari mencari anak perempuan kesayangannya itu.

Sedikit sedutan detik-detik cem4s semasa keh1langan Cess :

Sebaik sahaja menemui Cess. Cess men4ng1s tanpa henti. Seolah-olah tr4uma.

Dato’ Aliff : Cess .. kenapa ??? macamana Cess hilang ..

Cess : ( Terus mer4ung )

Dato’ Aliff : Takpe.. takpe.. cerita kenapa ??

Cess : Tiba-tiba Cess tengok abah dah tak der !!!

Dato’ Aliff : Cerita sikit macamana boleh h1lang ??

Datin Shahida : Tulah penjaganya ramai.. mula-mula tengok Baim je ade,… mana Qadejah.. terus h1lang dah..

Berhati-hatilah Dato’ di lain hari. Kes1an Cess. Alhamdulillah ditemui.

Untuk mengetahui apa yang berlaku seterusnya, jom tonton video di bawah :

” Siapa ada pengalaman yg sama hilang anak di pasar ?? Sila sharekan pengalaman anda di ruangan komen di bawah.. “

” Kami p4nik dan cem4snya Allah je tau… kami mcm nak gil4 tadi lagi berlari cari anak perempuan tunggal kesayangan kami.. “

” Wife sy dan sy cari Qadejah hil4ng di pasar stadium shah alam.. nasib baik x kena c0lek ada org awam jaga dia sambil dia mengelup0r ketak0tan.. “

View this post on Instagram

siapa ada pengalaman yg sama hilang anak di pasar?? sila sharekan pengalaman anda di ruangan komen di bawah… . . . kami penik dan cemas hanya allah je tau…pagi ni gi pasar nak beli brg dapur tmpat mula2 saya berniaga di sini dan saya bawa semua anak2 dan 4org maid… saya dan masa gi sy cess paling hppy sbb nak beli baju, dan mainan dan tiba2 kelibat cess hilang dr kami habislah smua sy bising.. masa tu kami mcm nak gila tadi lagi berlari cari anak tunggal kesayangan kami… wife sy dan sy cari @qadejah_terlajaklaris hilang di pasar stadium shah alam..nasib baik x kena colek😢😢 ada org awam jaga dia sambil dia mengelupur ketakutan.. (sambungan vedio ni ada di youtube tvterlajaklaris) . . tudung sarung ces dan wife sy dari @cloverush

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Rata-rata netizen meluahkan rasa syukur kerana Qadeejah selamat dijumpai dan menasihati Dat0′ supaya lebih berhati-hati di lain hari. Ini komen-komen mereka :

” Kene ada bodyguard utk anak2. Dato orang tahu bnyk duit.. kalau kene cul1k… bah4ya la “

” Dato jaga baik2… Qadejah tu ank perempuan, lagi satu anak jutawan kosmetik tu.. Bukan biasa2.. “

” Kesian cesss.. jga betul-betul, nasib baik jumpaaa.. “

” Syukur ada org awam yg prihatin… comel je cess “

” Alhamdulillah nasib baik jumpa ye. Berhati2 yaa lepas ni “

Alahai comel je Qadejah ni kan. Hati-hati lain kali Qadejah sayang !! Kami di Berita Kopak mendoakan Dato’ Aliff sekeluarga sentiasa berada dalam lindungan Allah SWT selalu hendaknya . Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Dato’ Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..