” Majlis yang tiada serinya, walaupun berjuta-juta saya habis, saya sangat sug0l.. “

Video Kej0tan Untuk Dato’ Aliff Syukri Daripada Isterinya, Datin Shahida, Buat Ramai Yang Sebak !!!

Siapa lagi yang tidak kenal, sebuah nama besar di negara ini iaitu Dato Aliff Syukri bin Kamarzaman, salah seorang anak kepada pengasas produk kosmetik, Rozita Binti Ibrahim. Dato’ Aliff Syukri mula terlibat dalam dunia perniagaan sejak berumur tujuh tahun lagi.

Penglibatan Dato’ Aliff Syukri dalam dunia perniagaan adalah berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai. Berasal yang dari keluarga sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen yang diperolehi.

Walaupun sudah berjaya dan memiliki kekayaan, Dato’ Aliff Syukri tidak terus mendongak ke langit, malah Dato’ Aliff seringkali melihat kepada golongan yang sus4h dan memerlukan bantuan. Isterinya Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid pula adalah tul4ng belakang kepada perniagaannya.

Terbaru, dalam entri di laman Instagramnya, Dato’ Aliff Syukri telah memuat naik sebuah video di laman Instagramnya. Video tersebut merungkai seribu jawapan kepada foto yang dimuat naik malam tadi di Instagramnya.

Foto itu diambil semasa berada di Majlis ‘Golden Night AS Legacy Gala Dinner’. Foto tersebut menampakkan riak muka Dato’ yang dalam kesed1han. Ramai yang bertanya kenapa Dato’ Aliff Syukri men4ngis . Dan hari ini, beberapa minit yang lalu Dato’ Aliff Syukri telah merungkaikannya.

Menurut Dato’ Aliff, isterinya Datin Shahida telah membuat kej0tan kepadanya dengan membuat video tersebut dan ditayangkan kepada semua hadirin yang datang pada majlis tersebut.

Di bawah ini adalah sedikit sedutan dari video itu.

Jom baca kapsyen dan tonton video yang sangat menyedihkan ini :

” Majlis yg tiada seri walapun berjuta2 saya habis vedio ni wife sy buat kej0tan kat saya dan menyebabkan sy terus rasa lem4h sbb tu ada pic sy men4ngis yg menjadi persoalan..sy rasa .Semalam di malam gala saya rasa keseorangan.

” Biasanya bila ada majlis yg besar mcm ni pasti ada abah saya dtg dari kampung dan sy akan beri duduk di meja vvvvip..kata2 abah saya yg sentiasa mendoakan kejayaan saya terngiang2 di telinga saya….sampai sy rasa sugol. “

” Alangkah indah kalau abah ada semalam meraikan kejayaan saya.”Tapi mungkin x akan berlaku kecuali di dlm mimpi.saya sentiasa mendoakan abah tenang dan bahgia di alam sana mudahan Roh abah di tempatkan di kalangan mereka yg beramal soleh.. “

” Al Fatihah.. kri syg abah..siapa yg hadir majlis semalam shaja tau mcm mana keadaan majlis semalam bila vedio ni dipasang apa perasaan anda?? “

View this post on Instagram

majlis yg tiada seri walapun berjuta2 saya habis😢😢😢 vedio ni wife sy buat kejutan kat saya dan menyebabkan sy terus rasa lemah😢😢😢 sbb tu ada pic sy menangis yg menjadi persoalan.. . . sy rasa …Semalam di malam gala saya rasa keseorangan…biasanya bila ada majlis yg besar mcm ni pasti ada abah saya dtg dari kampung dan sy akan beri duduk di meja vvvvip……..kata2 abah saya yg sentiasa mendoakan kejayaan saya terngiang2 di telinga saya….sampai sy rasa sugol . Alangkah indah kalau abah ada semalam meraikan kejayaan saya.. tapi mungkin x akan berlaku kecuali di dlm mimpi……saya sentiasa mendoakan abah tenang dan bahgia di alam sana mudahan Roh abah di tempatkan di kalangan mereka yg beramal soleh…Al Fatihah.. kri syg abah.. . . siapa yg hadir majlis semalam shaja tau mcm mana keadaan majlis semalam bila vedio ni dipasang😢apa perasaan anda??

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Rata-rata pengikutnya merasa sangat terharu dan sed1h serta turut memanjatkan doa kepada Arwah ayahanda Dato’ Aliff Syukri. Ini antara komen-komen mereka :

” Al fatihah ..semoga rohnye dicucuri rahmat oleh Allah . “

” Semoga arw4h abah Dato ditempatkan dalam golongan hambaNya yang beriman aamin Al fatihah.. “

” Betul kita hanya mampu doakan semoga arw4h ditempatkan di kalangan hambanya yang soleh. Amin

” Sabar dato’…semua ad hikmahnya “

” Rasa seb4k semalam bila tgk video ni Dato… “

” Sabar ya dato..semoga arw4h ayah dato ditempatkan dikalangan para para soleh “

” Al fatihah semoga rohnya di cucuri rahmat.. Arw4h ayah dato pasti bangga dgn kejayaan dato.. Sed1h saya tgk video ni.. Semoga dato sentiasa dimurahkan rezeki Dan tabah atas keh1langan ayah dato.. “

Alfatihah buat ayahanda Dato’ Aliff Syukri .

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga arw4h ayahanda Dato’ ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman, dan Dato’ terus tabah melalui kehidupan ini. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Dato’ Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..