” Alahai kesiannya Mia, pan1k dah dia..”

Video Nur Amani Damia, Anak Khai Dan Rosma Terper4ngkap Di Dalam Fitting Room, Nasib Ada Kakak Ni Turun Selamatkan Mia.. Ad0ii Dia Punya Pan1k Tu Tak Boleh Dibawa Bincang !!!

Khai merupakan penyanyi dan naib juara Akademi Fantasia Musim 1 yang diadakan pada tahun 2003. Khai dilahirkan pada 5 November 1979 dan berasal dari Tampoi, Johor.

Pada 26 April 2008, Khai telah berkahwin dengan Rosma AF1 yang juga merupakan bekas pelajar Akademi Fantasia Musim 1. Mereka mengambil keputusan untuk berkahwin setelah hampir lima tahun bercinta.

Pada 17 Julai 2009, mereka telah dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Muhammad Amzar Danish. Anak kedua mereka dilahirkan pada 4 Januari 2014 dan diberi nama Nur Amani Damia. Manakala anak yng ketiga Nur Alya Dhania baru dilahirkan pada 11 April lalu.

Khai dan Rosma merupakan pengasas kepada produk kesihatan Magic Slims. Pada 15 Januari 2015, mereka telah membuka sebuah kafe yang diberi nama Coffee Rich Cafe.

Khai dan Rosma seringkali berkongsi mengenai perniagaannya dan juga aktiviti mereka sekeluarga untuk tatapan peminat dan pengikut mereka berdua di Instagram.

Menerusi entri terbaru di laman Instagram, mereka telah memuat naik sebuah rakaman video. Video tersebut telah di rakam oleh Khai sendiri. Di dalam video tersebut memaparkan rakaman anaknya yang bernama Nur Amani Damia yang berusia 5 tahun telah terper4ngkap di dalam Fitting Room kerana pintunya terkunci.

Difahamkan kejadian tersebut berlaku di IOI City Mall. Kelihatan Nur Amani Damia atau lebih mesra dipanggil Mia sedang mel4lak dan menang1s ket4kutan di dalam fitting room tersebut. Mia tidak boleh membuka pintu bilik tersebut. Khai cuba memanjat dengan menggunakan tangga melihat dari sisi atas fitting room tersebut.

Apabila pintu tidak dapat dibuka Mia menjadi sangat panik, Khai cuba menenangkan anaknya itu, dan cuba mengajar anaknya membuka pintu tersebut. Akibat terlalu panik Mia tidak mampu membukanya. Untuk makluman Khai tidak boleh turun membantu Mia yang terperangkap kerana Khai mempunyai masalah Sl1p D1sc.

Setelah itu, Mia diselamatkan oleh seorang wanita yang difahamkan seorang jurujual dengan menggunakan tangga, lalu turun ke dalam fitting room tersebut. Keberanian jurujual wanita tersebut harus dipuji.

Di bawah ini adalah detik-detik Mia terperangkap di dalam fitting room :

Kesian Mia menangis tidak dapat bukak pintu tersebut.

Tapi dalam menangis dan ketak0tan tu sempat lagi tengok cermin.

Seorang wanita memanjat menggunakan tangga untuk membantu Mia keluar dari bilik tersebut .

Wanita tersebut sudah berjaya memasuki fitting room tersebut.

Kalau nak tengok macamana pan1knya Mia boleh tonton video di bawah ini :

” Mia stuck kat fitting room tulah main lg sorang2 dlm ni. “

Rata-rata pengikut Khai dan Rosma merasa kasihan kepada anak mereka berdua, tapi dalam masa yang sama ada yang merasa kelakar . Ini komen-komen mereka :

” X pe lepas ni dia ser1k hehehe.. Its journey dik. “

” Dalam dia nang1s tu semp4t lgi dia tngok cermin. “

” Kes1an mia.. pan1c dh dia.. yg penting semp4t tgk cermin tu.. haha!! mmuahh!! “

” Perempuan kan klo nanges ke m4rah ke.. mmg klo nmpk cermin mesti tgok tau hahah. “

” Ayahnya tukang rakam je ke? igt ayhnya yg turun sel4matkan rupanya salesgirl yg turun. “

” Hahahahahaha.. Oh laa Mia! Kel4kar la kamu ni.. Uncle ulang 10x gel4k sorg2.. Yg penting semp4t tgk cermin tgk diri sendiri bur0k ke tak aku nang1s?? . “

” Muka mama cu4k juga tu… Mia.. mia.. kec0h satu ioi . “

” Alahaiii.. kes1an nye.. xper, parents dah biasa teb4l muka dengan k4renah anak. Itu lah anak anugerah tuhan. Happy family. “

 ” Boleh plak daddy ma1n2 kan dia… Mummy relaks je kat luar tue kan.. mau kalo saya..  sama na1k nang1s. “

Dunia kanak-kanak penuh dengan sikap ingin tahu mereka. Mereka suka dan merasa seronok untuk mencuba sesuatu. Kadang kala mereka tidak mengetahui apa kesan dan akibat yang akan berlaku. Itulah kanak-kanak. Begitu juga dengan adik Nur Amani Damia. Dan bila sesuatu berlaku, mereka akan dapat belajar daripadanya.

Kami di Berita Kopak mendoakan adik Nur Amani Damia terus membesar dengan sihat, berjaya di dunia dan di akhirat seta dilindungi Allah selalu di mana jua berada. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Khai Rosma by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..