” Ad0iii sampai macam tu sekali kau buat budak tu yer Nazim.. “

Video Neelofa Bertanyakan Soalan Kepada Seorang Kanak-Kanak, Tetapi Selepas Kanak-Kanak Tersebut Dapat Menjawabnya, Reaksi Nazim Othman Pula Sangat Memer4njatkan.. Masya Allah !!!

Nazim Othman atau nama sebenarnya Nushrul Alif bin Othman merupakan seorang pelakon lelaki di negara ini. Nazim pertama kali muncul dalam drama Frontpage pada tahun 2008. Nazim pernah menjadi seorang pramugara di Penerbangan Malaysia.

Pelakon kacak ini popular dalam drama bersiri Dejavu di Kinabalu, Kau Yang Terindah, Epilog Cinta Khirana dan Sangkar. Beliau pernah menjadi seorang pramugara. Walaupun dilahirkan di WP Labuan tetapi beliau dibesarkan di Johor Bahru.

Pertama kali muncul di kaca TV ialah dalam drama Frontpage pada tahun 2008. Muncul menyanyi buat pertama kali dalam program TV Astro Gempak Superstar (2016) dengan menyanyikan lagu Nirmala (nyanyian asal Dato’ Siti Nurhaliza).

Terbaru, Nazim Othman telah memuat naik sebuah video yang ringkas di laman Instagram miliknya. Video tersebut dirakamkan di sebuah majlis  ‘Malam Kasih Ramadhan ‘. Kelihatan Nazim Othman bersama dua rakan artis yang lain iaitu Neelofa dan Nabila Huda sedang meraikan kanak-kanak.

Apa yang menariknya dalam video ringkas itu, Neelofa sedang bertanyakan soalan kepada seorang kanak-kanak lelaki. Neelofa bertanyakan pada hari jumaat ada sembahyang apa, lalu kanak-kanak tersebut menjawabnya dengan ringkas sahaja ‘ jumaat’.

Selepas kanak-kanak itu menjawabnya, seluruh dewan bertepuk tangan dan bersorak, termasuklah Neelofa dan Nabila Huda. Seronoknya tidak terkata masing-masing.

Apa yang memeranj4tkan lagi adalah apabila tindakan Nazim Othman yang terlalu seronok selepas kanak-kanak itu dapat menjawab soalan tersebut. Nazim Othman dengan spontannya mengangkat kanak-kanak itu dan melambungnya.

Amboi sampai macam tu sekali ye Nazim. Terperanj4t budak tu !!!

Nah.. ini antara sedutan di dalam video tersebut :

Neelofa sedang bertanyakan soalan kepada kanak-kanak itu .

Nabila Huda : Yeayyyy !!!!!

Nazim Othman terus mengangkat kanak-kanak tersebut.

Nazim terus melambung kanak-kanak itu. 

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

” Neelofa : Hari Jumaat ada sembahyang apa? “

” Adik Syurga : “Jumaat ” ( saja je bagi soalan manja paling senang. Niat kita memang nak bagi hamper raya kat adik tu je. “

Rata-rata peminat dan pengikut Nazim Otman merasa terhibur dengan aksinya  dan juga turut memuji budak lelaki tersebut. Ini komen-komen meraka :

” Terkuj4t budak tu. “

” Kej0ng budak tu kena dukung. “

” Halooo2 chomelll..y g tukang dukong yg over. “

” Legend has it yang nazimothman terlamb0ng budak tu sampai melekat kat siling. Hahahaha gurau2. “

” Too cute putera kygn lambung anak bumi nazimothman. “

” Hehehee… pandai adekkkk. “

” Comel adik tu!. “

” Hahahaha bagus betul. “

Sempena mengambil keberkatan di bulan ramadhan, ramai artis-artis mengambil peluang meraikan kanak-kanak dan juga anak-anak yatim bagi menggembirakan hati mereka untuk menyambut hari raya yang akan menjelang tidak lama lagi.

Kesempatan ini juga diambil oleh Nazim, Neelofa dan Nabila Huda. Tahniah kerana menceriakan dan menggembirakan kanak-kanak tersebut.

Kami di Berita Kopak mendoakan Nazim dan rakan-rakan yang lain memperolehi keberkatan dari Allah di bulan ramadhan ini. Amin

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG by  Nazim Othman Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..