” Papa, tengok mummy ni. Mummy c1um Anas, Mummy pakai gincu. Mulut Mummy Tu Merah.. “

Gelagat Fattah Anas Mengadu Pada Papanya Buat Ramai Yang Terhibur. Siap Suruh Papa Ambil Rotan Lagi Tu. Alahai Comel Ter0kkk !!

Walaupun dilahirkan bukan sebagai anak kepada selebriti ataupun golongan yang dikenali, namun populariti adik Fattah Anas hari ini sudah setanding dengan populariti artis terkenal. Jadi tidak hairanlah Fattah Anas yang baru berusia 3 tahun ini sangat diminati oleh ramai orang.

Nama Anas mula-mula dikenali apabila videonya berlagak menjadi seperti kucing yang masuk ke dalam sangkar dan diusik oleh bapanya, Firdaus membuatkan netizen geli hati dengan aksi comelnya.

Gelagat dan keletahnya sangat mencuit hati peminat-peminat setianya. Sehingga kini akaun Instagram Anas mempunyai sebanyak 669 ribu pengikut yang tidak jemu dan sentiasa menanti update terbaru mengenainya.

Sikap bapa Anas yang rajin melayannya bercakap betul-betul membuatkan Anas nampak cerdik daripada usianya. Walaupun baru 3 tahun tapi keyakinan dan sikapnya yang berani sama seperti remaja atau orang dewasa.

Menerusi akaun Instagram, Papa Anas berkongsi video sedang berbual dengan Anas. Anas mengadu kepada papanya kerana ibunya yang dipanggil Mummy mencium pipinya dengan memakai gincu dan meningg4lkan kesan merah pada Anas.

Part Anas mengadu ni alahai serius comel. Ger4m jer rasa nak cub1t-cub1t pipi pau Anas tu. Pandai yer berkata-kata macam orang besar. Siap mengadu kat Papa dan suruh papa ambil rotan tu yang tak tahan. Hehehe..

Jom tonton video di bawah :

” AWAS YE SIAPA YANG MULUT MEROH CUBA2 NAK MAI KISS ANAS ! PAPA KISS HANG DULU NNTI.. ”

” Anas adalah spesis hidupan yang mempunyai alahan2 tertentu seperti gincu haiwan.. nak2 kalau gincu org hutan.. AWAS YE..”

” Jangan try nak kiss anak2 org if korang tengah berbibir merah .. AWAS YEEE.. “

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Anas yang comel itu. Antara komen-komen netizen :

” Anas…. anas, hei rase nk cub1t² pipi tu,.. ari² tgk telatah anas ni memang lucu.. “

” Memang nak pakai gincuu meroh2 pahtu nak c1um anas. Biar anas mar4h.. “

” Spesis mana lak nih.. hahahahaha.. lepaih nih tak ada sapa berani nak c1um anas dengan bibir meroh.. “

” Comelnya anas petah berkata kata.. “

” Didikan yg baik.. ‘ ibukan syurga Anas..’ Kalo kita siap berlakon acah2 pukul nak Ambik hati anak.. so Bila Dah besar tu yg selalu Melaw4n org tua.. Good job bro @fattahanas_boyyeah.. smoga Anas jadi Anak Soleh.. “

” Thorbaekkk @papadaoz dlm sembang2 smpat selit nasihat, bekal utk anas d msa dpn @fattahanas_boyyeah.. “

” Pandai sangat anas bab gincu.. “

” Anas masih lagi comel.. hati sangat sayang rasa pada anas, anas bagi orang ceria.. “

Alahai Anas, kenapa lah comel sangat ni ? Tak pernah tak comel. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Anas membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia serta akhirat.

Semoga banyak lagi video-video menarik Anas selepas ini dikongsikan di akaun Instagram miliknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattah Anas by Berita Kopak

Article ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..