” Gil4 dua-dua dah kurus si0t..”

Video Michael Ang Dan Sherry Al Hadad Tersekat Dekat Pintu Buat Ramai Yang Terhibur Dengan Gelagat Mereka !!

Dialah pengarah, dialah penerbit, dialah penulis skrip dan dia jugalah seorang pelakon. Siapa lagi kalau bukan Michael Ang, pemilik syarikat penerbitan Cube Film Sdn Bhd. Michael Ang berasal dari Melaka dan kini menetap di Kuala Lumpur. Seorang jejaka berbangsa Cina tetapi fasih berbahsa melayu.

Walaupun terkenal dengan sikapnya yang ‘outspoken’, namun sikap Micheal Ang yang baik hati dan peramah membuatkan dia mempunyai ramai kawan baik terutama sekali di kalangan selebriti-selebriti tempatan seperti Emma Maembong, Rozita Che Wan, Sharifah Sakinah, Marsha dan ramai lagi.

Filem pertama Micheal Ang berjudul Anak lakonan Erra Fazira, pada ketika itu Michael betindak sebagai penulis skrip. Drama terbaru lakonan Micheal Ang adalah berjudul Titi Kayu dimana Michael memegang watak sebagai Alim. Drama ini ditayangkan sempena Tahun Baru Cina 2019.

Terbaru Michael Ang memuat naik satu video ‘catwalk’ nya bersama Sherry Alhadad. Namun di dalam video terebut terdapat insiden dimana Micheal dan sherry tersek4t di permukaan pintu tersebut kerana mereka berebut ingin keluar.

Video yang dikongsi ini bertujuan untuk mempromosi baju raya plus size #starvivillionbalikrayafashionshow2019 tetapi membuat netizen tak kering gusi ketawa melihat aksi mereka berdua. Mari kita saksikan antara sedutannya :

” Ok kesah tadi! Kita ber catwalk dengan @sherry_alhadad for #starvilionbalikraya2019 #starvilionbalikrayafashionshow2019 #starvilionexpress @starvilion. “

” JGN LUPA DAPATKAN BAJU MELAYU, KURTA & JUBAH PLUS SAIZ UNTUK RAYA NI OK! “

Aksi mereka mendapat pelbagai komen dari para natizen, anatara komen-komen tersebut adalah :

” Kita buat hal “

” Wow wow… kuruih “

” Belum puasa sdh kurus Mike ni..tips pls “

” Kurusnya mike “

” G1le dua2 dah kurus s1ut “

”  So, lepas nih xpayah risau dgn saiz baju dem0k! Sudah adaaaa.. Tahniah korang..”

” Ehhh apaa ni g4duh2 nk turun tangga. Ikut laa turn “

” Npe…. skrg nmpk cm kurusss ckit…. diet ke.”

” Wei gem0k you makin kurus skarang apa tips share sikit “

” Wahh m.ang dh slimmm..laaa…”

” Sape y HOST tu..giteww..

” Can’t wait nk beli Jubah @michaelang38 pakai… Let0pssssss “

” Ooomygodddd kurus nyerrr….how how how “

” Cantik baju abg yang berkacamata tu.. nampak temb4b kau ” 

Wah, kebanyakan netizen pun nampak yang Michael Ang sudah kurus dan ramai yang minta kongsi tips. Apalagi Michael kongsi lah tips-tips nya di instagram nanti. Semoga Michael Ang terus berjaya dalam setiap bidang yang diceburi.

Terima kasih kerana sudi membaca..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Michael Ang & Sherry Alhadad by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..